REAKCJA BTS GDY...

4.7K 70 15
                                    

Reakcja bts gdy jedziecie razem na wycieczkę.

J-Hope.
- Spakowałeś na pewno wszystko? - Zapytałaś gdy wsiedliście do autokaru.
- No tak, kurde ile jeszcze razy będziesz się mnie o to pytać?
- Bardzo dużo. - Przeciągnęłaś ostatnie słowo patrząc na swojego chłopaka.
***

- Hobi, Hobi!
- Tak? - Zapytał unosząc jedną brew w górę.
- Zrób mi zdjęcie, o tutaj! - Krzyknęłaś. - Ale nie telefonem tylko aparatem! - Zauważyłaś gdy chłopak ustawił telefon pod kątem.
- Heh.. Bo wiesz..- Zaczął nerwowo.
- WIEDZIAŁAM! ZAPOMNIAŁEŚ!
- Nie dener..
- Zamknij się i zrób mi tym telefonem. - Przerwałaś ustawiając się odpowiednio do zdjęcia.
Chłopak zaczął się śmiać przez co zdjęcia mu nie wychodziły, dlatego zrezygnowałaś z sesji i zaczęłaś śmiać się z ukochanych.

Jimin

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Jimin.
- Nie możesz się już doczekać prawda? - Zapytał spoglądając za szyb samochodu.
- Nawet nie wiesz jak, będziemy super się bawili!
- I to tylko we dwoje. - Dodał całując twój lewy polik.
***

- Jimin? - Zapytałaś opadając na krzesło.
- Tak?
- A może zrobimy sobie przerwę?
- Zdecydowanie, mnie też już nogi bolą a żołądek równie daje o sobie znać.
- To zamawiamy żarełko?
- Oczywiście. - Zaśmiał się ukazując najpiękniejszy uśmiech.

Suga

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Suga.
- Zobaczysz że będzie super.. - Powiedziałaś lekko się uśmiechając do towarzysza.
- Mówiłem że nie chciałem nigdzie jechać, ale ty oczywiście musiałaś mnie zmusić. - Rzekł przymrużając oczy.
- Aż tak ci z mną źle? - Zaśmiałaś się.
- Z tobą? Z tobą jest cudownie T/I, ale dobrze wiesz że wolałbym spać.
- Ohh nie marudź chociaż raz.
- No dobra. - Westchnął głęboko.
- Dziękuję. - Powiedziałaś po czym pocałowałaś chłopaka w nosek.
***

- T/I zrobisz mi tu zdjęcie? - Zapytał uśmiechając się jak głupi.
- Tak! - Odpowiedziałaś.
- Pokaż jak wyszło. - Rzekł zabierając urządzenie z twoich rąk. - Zostaniesz moich fotografem słońce. - Dodał obejmując cię ramieniem.
- I jak podoba Ci się?
- Tak, dziękuję że mnie na mówiłaś na tą wycieczkę.
Uśmiechnęłaś się przez słowa Yoongi'ego, dobrze wiedziałaś że chłopakowi spodoba się wyjazd.
- A i wiesz.. - Namyślił się. - Będziemy jeździć częściej. - Uśmiechnął się przez co ogarnęła cię fala szczęścia która nie schodziła do końca dnia.

яєαк¢נє втѕOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz