Reakcja bts gdy oblejesz go wodą podczas snu...
Do wszystkich :
Przez ostatnią noc chłopak strasznie się wiercił i co chwilę cię budził, postanowiłaś się zemścić.
Dzisiaj obudziłaś się wyjątkowo szybciej od chłopaka i poszłaś po wiadro które potem napełniłaś wodą. Po chwili wróciłaś do pokoju i wylałaś całą zawartość naczynia na chłopaka. Gdy ten się szybko obudził uciekłaś jak najszybciej z pokoju i pognałaś do ubikacji zakluczając za sobą drzwi.Suga.
- Jeszcze tego pożałujesz kochanie. - Oznajmił leniwie przebierając się w suche ubrania.
- I przez ciebie muszę iść na kanapę. - Powiedział sam do siebie zabierając se sobą kocyk który znajdował się na krześle.J-Hope.
- Co się dzieje?! Aaaa [T.I] kurwa, dlaczego?! - Krzyknął i pognał za tobą do ubikacji.
- Nie ma tak łatwo! Zakluczyłam drzwi! - Uśmiechnęłaś się zwycięsko gdy ten usiłował je otworzyć.
- Zobaczymy, jeszcze zobaczymy kto będzie się śmiał. - Rzekł odsuwając się od drzwi.Namjoon.
- Jak ja cie dorwę! - Od razu chłopak wstał i pobiegł za tobą, w ostatnim momencie zamknęłaś drzwi i zaśmiałaś się.
- Dopadłbym cię!
- Ale tego nie zrobiłeś! - Pokazałaś mu środkowego palca którego na szczęście nie widział.Jungkook.
- Ah nie ma tak łatwo. - Powiedział blokując drzwi stopą.
- O kurwa, jestem w dupie. - Oznajmiłaś odsuwając się od drzwi.
- Teraz to ty będziesz mokra! - Zabrał cię na ręce i wsadził do wanny.
- Hmm może ciepła woda? A nie, najzimniejsza. - Uśmiechnął się chytrze i złapał za rączkę od węża i polał cię wodą. Kiedy skończył podał ci ręcznik i wyszedł z pomieszczenia.
- Głupi królik. - Zaśmiałaś się wycierając swoje ciało.V.
- Co jest kurwa? - Zapytał wstając natychmiastowo z materacu. - [T.I]!!!!!! - Wykrzyczał na całe mieszkanie wprawiając cię śmiech.
- To za wczorajszą noc! Ty, ty żmijo! - Krzyknęłaś przez drzwi od łazienki.
- Jeszcze zobaczymy.. - Rzekł pod nosem przebierając się w suche ubrania.
Jimin.
- Jak cię dorwę to nie ręczę za siebie. - Warknął bijąc pięściami w drzwi.
- Też cię kocham, kochanie. - Zaśmiałaś się odkręcając kran aby umyć zęby.
- Poczekam aż wyjdziesz.
- Nie boje się. - Rzekłaś szczotkując zęby.
Jin.
- Nie będę ci więcej gotował! Zobaczysz! - Wydarł się i jak poparzony wyleciał z łóżka.
- Potrafię sama gotować! - Krzyknęłaś odchylając lekko drzwi, kiedy do twoich uszu dotarł bieg chłopaka, szybko zamknęłaś drzwi na klucz.
- Kurwa, nie zdążyłem. - Zaśmiałaś się na słowa chłopaka i zaczęłaś poranną rutynę.
Hej wszystkim!
Na początku chciałam przeprosić za moją nieaktywność, niestety wszystko spowodowane było przez szkołę. Musiałam poprawić oceny i poduczyć się do egzaminu. Teraz będę miała więcej czasu, gdyż jest strajk i święta. Mam nadzieje że mi to wybaczycie.
CZYTASZ
яєαк¢נє втѕ
Roman pour AdolescentsSama nazwa książki wskazuję na to że będą to reakcje chłopców z różnych wydarzeń. Zachęcam do przeczytania. Początkowe rozdziały mogą być do kitu :) Ale mimo tego mam nadzieję że się spodoba! ㅣ START : 17.09.18 ㅣ #1 - idk 02.11.18 #16 - idk 27.09.1...