Reakcja BTS gdy zepsujesz jego rzecz...
Jin.
- AHH!! Jak mogłaś zepsuć mi moją ulubioną figurkę?!
- Ale nie zrobiłam tego specjalnie. - Rzekłaś podnosząc trochę ton głosu.
- Nie wcale yhy , już ci wierzę.
- A w dupę se wsadź tę figurkę ale do mnie się nie odzywaj. - Powiedziałaś zatrzaskując za sobą drzwi.-----
- [T.I]... - Powiedział.
- Czego chcesz? - Rzekłaś nie odrywając wzroku od komórki.
- Chciałem cię przeprosić , nie obrażaj się na mnie no.. plosee~~ - Rzekł słodko.
- Oh, no dobrze.. - Rzekłaś z westchnięciem.
- JEJ!~~ - Wykrzyczał zamykając się w swoim uścisku.Suga.
- Hejka pracoholiku , przyniosłam ci kawę i coś do zjedzenia.
- [T.I] nie teraz..
- Nie marudź , postawie ci to gdzieś.
- Mówiłem nie teraz! - Krzyknął i walnął pięścią o stół przez co wylałaś kawę na kartki chyba z tekstem piosenki i przy okazji się oparzyłaś.
- No nie, kurwa dzięki wielkie! - Powiedział wysyłając ci mordercze spojrzenie.
- Nie ma za co! Chciałam dobrze, nic nie pijesz i nie jesz więc pomyślałam że dobrze zrobię.
- Ale spieprzyłaś! Wyjdź!
- Co się będę kurwa z tym pierdolić, jeb się.- Powiedziałaś wrednie i zatrzasnęłaś za sobą drzwi. Ubrałaś buty i wyszłaś z mieszkania nie zabierając ze sobą telefonu tak aby chłopak nie potrafił się z tobą skontaktować. Do domu wróciłaś późno sama nawet nie wiedziałaś która jest godzina.
- Wiesz która jest godzina? - Zapytał.
- Już ci przeszło? - Powiedziałaś z wyrzutem wieszając swoją kurtkę.
- Nawet nie wiesz jak się o ciebie martwiłem , przepraszam cię ja nie chciałem..naprawdę nie chciałem nie wiem co we mnie wstąpiło..wybacz. - Powiedział zamykając cię w swoim uścisku.
- Wybaczę ci głuptasie. - Rzekłaś również tuląc się do niego jak pluszowego misia.J-Hope.
- Ey bo ja chyba zniszczyłam twój telefon.. - Rzekłaś nerwowo drapiąc się po tylnej części głowy.
- Jak to mój? - Zapytał z zdziwieniem.
- No tak..
- E tam chuj z nim i tak był do kitu kupię sobie lepszy. Ale nie dam ci go jeśli zepsułaś mi ten.
- Czyli się nie gniewasz..? - Zapytałaś.
- Gniewam i to w chuj! - Powiedział i odszedł kilka kroków. - Nie no żartuję. - dodał wchodząc do łazienki.
- Uff..V.
- Ey bo jak prasowałam twoją koszulkę z Gucci to...
- To? - Zapytał wstając na równe nogi.
- To po chwili wylądowała w koszu na śmieci..- Powiedziałaś spuszczając głowę w dół.
- Ale jak to?!
- No bo tak jakby.. wypaliłam w niej dziurę.. tak, tak - Rzekłaś nieco ciszej.
-...
- Przepraszam..
-...
- Ah no OPPA! Przepraszam..
- Co ty powiedziałaś? - Zapytał otwierając szerzej oczy.
- Oppa..
- Wybaczam ci kochanie. - Powiedział uśmiechnięty.Jimin.
- Jimin, Jimin!!!!!!
- Co się stało kochanie? - Zapytał gdy wparował do pokoju.
- No bo ja chyba... Chyba zepsułam ci laptopa..
- Co kurwa? - Zapytał. - Jak go nie naprawią masz przejebane. - Dodał zabijając cię wzrokiem.
- Ale ja nie chciałam tego zrobić.. - Powiedziałaś z smutkiem w głosie.
- Oh, no chodź tu kicia żartowałem. - Zaśmiał się i wtulił się w twoje plecy.
~ jak serio go nie naprawią spotka cię kara. ~ powiedział w myślach.Jungkook.
- Jak to? Jakim cudem! - Krzyknął gdy złapał za jednego buta z Timberlanda.
- No bo kubek z barwnikiem mi się przychylił i wpadł na twojego buta, ale ja naprawdę nie chciałam to był przypadek.
- Jak się nie wypiorą to będzie źle... Bardzo źle... - Powiedział zniżając ton głosu.
- Ja nie chciałam.. - Zaczęłaś aktorsko płakać.
- OH.. Nie umiem się na ciebie gniewać, chodź. - Powiedział dając dostęp do swoich ramion. - Nie lubię jak płaczesz. - Dodał głaskając cię po głowie.
~ HAHA UDAŁO MI SIĘ! - Wykrzyczałaś w myślach.Namjoon.
- Namjoon, zepsułam...
- Już nic nie mów, przeze mnie masz moją moc destrukcji.
- Ale...
- Nie ma żadnego ale, teraz jesteśmy w 100% idealną parą. - Rzekł uśmiechając się szeroko.
- Ale ja zniszczyłam twoje nowe okulary!
- CO KURWA?! MOJE PIĘKNE OKULARY?
- No ale przecież nic się nie stało.. Sam przecież powiedziałeś że..
- Dobra jebać kupione nowe.----
Hejka naklejka, myślę że rozdział się spodobał! Gwiadzki będą mnie bardziej motywować żeby napisać dla was kolejny rozdział! Życzę udanego weekend'u paa~❤️
CZYTASZ
яєαк¢נє втѕ
Teen FictionSama nazwa książki wskazuję na to że będą to reakcje chłopców z różnych wydarzeń. Zachęcam do przeczytania. Początkowe rozdziały mogą być do kitu :) Ale mimo tego mam nadzieję że się spodoba! ㅣ START : 17.09.18 ㅣ #1 - idk 02.11.18 #16 - idk 27.09.1...