Hayatında ilk defa üzüntüden değil de sevinçten hıçkıra hıçkıra ağlayan Çiğdem, Kader'e sıkıca sarıldı.Kader bu ağlayan kızı rahatlatmak
istercesine:- Kız!! Zırlayıp durma. Hani evde kalmış kızlar tek taş yüzük eşliğinde
evlenme teklifi alırlar da sonra da " koca buldum, koca buldum " deyip zıplaya zıplaya ağlarlar ya. Şu an bu durumunla eş değerdesin...Suratsız güzelim, şu gözyaşlarını sil ve bu olayın tadını çıkart tatlım.
- Kader ya... Geldim geleli bana da, millete de söylemediğin laf kalmadı.
Sana kızamıyorumda. Sen hep böyle
misin? Yani herkesle, her şey ile dalga
geçiyorsun. Bu yetmiyormuş gibi içinde bulunduğun durumu komediye çeviriyorsun.Kader, Çiğdem'in yüzüne öyle bir baktı ki bir saniyeliğine soluklaşan yüzünü Çiğdem farkedip Kader'in elini tuttu.
- Hayat ile dalga geçiyorum. Zamanında hayat benimle fazlasıyla
dalga geçti. Onun yerine saysınlar. Ömrüme yeteri kadar feryad sığdırdım. Gülme zamanı.Asıl sen kendine bak. Sen hiç aynada yüzüne baktın mı? Su gibi güzelliğin var fakat o güzelliğinin üstüne acının
haritasını çizmişsin. Belli ki şerefsizin biri seni fena üzmüş. Sen de o hüzünde takılı kalmışsın. Dertlerine
bir çelme takıp yürüyüp gidemedin mi kız?Bu saatten sonra dertler gelecekse buyursun gelsin. O dertler de g....... gelsin. G... değil mi bu? Tuvalete girince doldurduklarını g... boşaltıveriyo. Bi de sifonu çektin mi iş tamam.
Ayyy!!! Böyle konuşmalardan benim içim daralır valla.
Bu arada Kemal Bey'in asistanına tüküresim geldi.
- Kader iyice saçmaladın. Sakın böyle bir şey yapma. Hem kadın sana ne yaptı ki tükürüyorsun. Kadın kendi halinde oturuyor işte. O kadına bir tükür ağzının üstüne tokatı yersin bak.
- Tatlım, bir zamanlar Fatma Girik'in
programı vardı. Birden aklıma geldi. Programında gelene geçene tükürüyo du. Bir de kameramana tükürüğüm tuttu mu diye soruyodu. Canım çekti kız...Ben tükürsem sen de tuttu mu diye baksan olmaz mı?- Kader tokat geliyo bak.
- Tamam sustum kız. O zaman ben de tükürüğümü başka yerde kullanırım. İniş takımlarını hazırla tatlım gidiyoruz.
- Nereye gidiyoruz?
- Merdivenleri çıkarken ben de hal derman kalmadı. Şu görmüş olduğun
merdivenlerden inemem. Bilmem kaç yüz basamak var. Bu yüzden kayarak iniyoruz. İtiraz yok.- Ben kayarak inmem Kader. Çok ayıp.
- Haspam!! Kaymazsan kayma. Ben kayarak ineceğim. Seni girişteki güvenlik noktasında bekliyor olacağım. Hoppaa...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE 2(Gülümse Kaderine)( Tamamlandı )
Tiểu Thuyết ChungBen annesinin yaralı kızı ÇİĞDEM... Hatalarımdan ders alıp yeniden doğacak olan ÇİĞDEM... Artık bana karanlık geceler değil, aydınlık günler doğacak...