" Ey dağların sultanı:
Bakma öyle mahsun mahsun.
Rüzgar yönünü şaşırsa da,
Kokun yine onu sana getirdi... "
Çiğdem elbisesinin yoğun sırt dekoltesinden rahatsız olsa da" bugün benim yaş günüm mutlu olmak biraz da kendimi salmak benim de hakkım " diyerek kendini rahatlattı.
Hafif dalgalı saçlarına yaptığı topuzu son kez kontrol edip tokasına dokundu. Gözlerindeki sevinç hüzüne dönmesiyle birlikte bir hafta öncesini hatırladı...
Poyraz'ın bir daha geri dönmeyeceğini duyduğu an kalbi yıkık, dökük harabesine geri dönmesiyle kalbindeki küçüçük umut ışığı ise şimdilerde tekrar kaybolmuştu.
Birbirlerine sarıldıkları anı unutmak istercesine yanındaki Kader'in elini tutup:
- Çok teşekkür ederim. O kadar çok mutluyum ki... Her şey çok güzel...
- Senin yerin benim için her zaman ayrı oldu Çiğdem ve hep öyle kalacak.
Kader suçluluk duygusuyla arkadaşının gözlerine baktı. İçinden evet suçluyum diyordu. Senin mutlu olmanı isterken seni daha da üzdüm. Hepsi benim suçum...
Kader içinden kendine küfürler ederken o küfürlerden Poyraz da nasibini aldı.
" Rüzgar efendi bu kızı umutlandırıp da çekip gitmek neymiş göreceksin. Gazabımdan kork hain domuz "
Düşündüklerini kafasından sıyırıp atan Kader:
- Çiğdem bu güzel gününde söyleceğim cümleyi sana hediye etmek istiyorum.
" Ne olursa olsun sevmekten korkma "
Söylediği cümleden sonra sohbeti değiştirmek istercesine:
- Bacanak nişan topuzum güzel olmuş değil mi? Güneş gözlüğüyle topuzum daha fiyakalı oldu kız.
- Kader sen her zaman güzelsin...
Cafe sahibi Sara mekanın süslemelerini ve pastayı kontrol ettikten sonra sevgilisi Yusuf'a gülümseyerek:
- Çiğdem'in dünyasına en uygun konsept...
Sevgilisinin sarı saçlarına tutkuyla bakan Yusuf:
- Çiğdem'i ne kadar da çok seviyorsun. Kıskandım.
- Yusuff.... Ama çoçuk gibisin. Çiğdem benim en sevdiğim arkadaşım.
- Bugüne kadar bana ondan hiç bahsetmedin.
- Senden bir şey sakladığımı düşünme. Çiğdem'in acılı bir geçmişi var. Onu anlatırken hüzünleniyorum.
Bu yüzden bahsetmedim.Çoçukluğunu yaşayamadı o. Bende cafenin her yerini balonlarla süsledim. Pembe bebek magetleri de çok güzel oldu. Pastası tek katlı ve üç tane minik mum olsun istedim. Bugün onu mutlu etmek istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE 2(Gülümse Kaderine)( Tamamlandı )
General FictionBen annesinin yaralı kızı ÇİĞDEM... Hatalarımdan ders alıp yeniden doğacak olan ÇİĞDEM... Artık bana karanlık geceler değil, aydınlık günler doğacak...