MEDYA: MURAK KURŞUN
ERİK DALI
( Bu şarkı Kader'e armağanımdır😉)Çiğdem sabahın en erken saatinde
uyanıp iş için listedeki gerekli evrakları tamamlamak üzere yollara düştü.Eve gelmesi öğleyi bulması ile birlikte eve girer girmez yorgunluktan canı çıkacakmış gibi bir halde kendini koltuğa attı.
Battaniyesini üzerine çekip yorgunluğunu uykuya teslim edeceği
sırada telefonunun arama sesiyle yattığı yerden sıçrayıp telefonuna baktı.Arayanın Kader olduğunu görüp gülümseyerek aramaya cevap verdi.
- Efendim Kader.
- Bacanak nasılsın?
- Çok yorgunum. Bu sabah teslim edilmesi gereken evrakları tamamladım. Liste tamamdır. Tam uykuya dalacakken sen aradın. Sen nasılsın?
- Hadi gözün aydın. Kulakların Manisa. Ne olsun işte benim de bugün
izin günüm ve bugün seni çok ama çok eğleneceğin bir yere götürmek istiyorum.- Nereye?
- Kadınlar Matinasına.
- Kader ben gelmesem olur mu? Yorgunum ve dün de iki kere düştüm.
Dizim biraz ağrıyor.- Acı var mı acı?
- Ne biçim soru bu Kader?
- Kız niye bağırıyorsun? Reha Muhtar bu soruyu sorarken bir şey yok. Ben sorunca mı olay oluyor?
- Kader aferin ya. Dizimin acısını Reha Muhtar'a bağladın ya daha da bir şey demiyorum.
Canım matinaya daha sonra gitsek?
- Olmaz!! Sen de geleceksin. Hem bu saatte uyunur mu? Bu saatte uyursan
anca kavun, karpuz büyültürsün.Geleceksin. Konu kapanmıştır.
- Bugün senden kurtuluş yok gibi. Geleyim bari.
- Tatlım oraya ikramsız gidilmiyor. Bir tencere kısır yapacağım. Ben Islak Kek'i çok seviyorum. Sen de Islak Kek yap.
- Kader madem Islak Kek'i bu kadar çok seviyorsun da Kısır yerine Islak Kek yap.
- Tatlım ben Islak Kek'i yapmayı değil, yemeyi seviyorum.
- Sen de bir alemsin hani. Peki matinaya sanatçı falan gelecek mi?
- İvettt... Neslihan Taşdemir gelecek.
- Ben o sanatçının ismini hiç duymadım, bilmiyorum. Yoksa albümü yeni mi çıktı? Ondan mı tanımıyorum?
- Kız ne albümü? Canım o bir mahalli
sanatçı, o bir duayen, o bir matinaların baş konuğu, o bir mikrofon manyağı. Onsuz matina olmaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE 2(Gülümse Kaderine)( Tamamlandı )
General FictionBen annesinin yaralı kızı ÇİĞDEM... Hatalarımdan ders alıp yeniden doğacak olan ÇİĞDEM... Artık bana karanlık geceler değil, aydınlık günler doğacak...