MEDYA : OYA KÜÇÜMEN
BANA BİR MASAL ANLAT BABA
Komik bir doğum hikayesi :
Hatırladıkça yüzümde tebessüm oluşturan bir hikayedir. Kız kardeşim ile evlerimiz birbirine çok yakın. Onun doğum sancısı başladığında beraber hastahaneye gitmek için evine ilk ben koştum. Sonra enişte geldi. Enişte de bir heyecan bir telaş... Hastahane çantası, şu, bu... Her şeyi aldık işte. Tam evden çıkıyoruz, doğum sancısından kıvranan kardeşim eşine " çorap all, çorap all " diye bağırdı. Adam nefes nefese koştu çorabı aldı. Doğum gerçekleştikten sonra kız kardeşim çorap giymek için çantayı açtığında kocasının çoraplarını buldu. Meğer adamcağız o telaşla gitmiş kendine çorap koymuş. Kız kardeşim eşinin çoraplarıyla takılmıştı....
Rumuz: ROSE
Bakalım Çiğdem'in doğum hikayesi nasıl olacak?
- Poyraz!!! Canım uyan hadi. İşe geç kalacaksın.
- Günaydın çiçeğim.
- Günaydın. Hayatım kahvaltı hazır. Hadi!! Çocuklar açlıktan ölecekler seni bekliyorlar.
- Tamam çiçeğim. Elimi yüzümü yıkayayım geliyorum hemen. İsterseniz siz önden başlayın.
- Olmaz öyle. Çocuklar yemek düzenini, aile ile yemek yemeği öğrensinler.
- Çiçeğim senin neyin var? Sen pek iyi görünmüyorsun.
- Belim yine ağrıyor.
- Masaj yapayım mı?
- Yok hayatım. Geçer birazdan.
Her sabah olduğu gibi bu sabah da Poyraz ve Çiğdem ikizleri öpücük yağmuruna tutup kahvaltı sofrasına oturdular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE 2(Gülümse Kaderine)( Tamamlandı )
General FictionBen annesinin yaralı kızı ÇİĞDEM... Hatalarımdan ders alıp yeniden doğacak olan ÇİĞDEM... Artık bana karanlık geceler değil, aydınlık günler doğacak...