MEDYA: GÖKHAN KIRDAR
YERİNE SEVEMEM
( Tatlı anne Ayfer'e ve biricik kızı Duru'ya armağanımdır.)" Ey yâr
Sevilme sırası sende,
Sevme sırası onda "
Yusuf ile Züleyha olmak ne kadar zorsa Poyraz ve Çiğdem olmak onlar için bir o kadar zordu.
Ve Züleyha, Yusuf'a gidip ondan üç istekte bulunurken, Çiğdem'in Poyraz'dan tek isteği vardı... Mutluluk...
Kader, Çiğdem ve Poyraz'ın yanından ayrıldığı akşam soluğu Müjgan'ın evinin önünde almıştı.
Cebine doldurduğu taşlarla Müjgan'ın evindeki cam, çerçeve ne var ne yok hepsini indirip kapının altına da not bırakmayı unutmamıştı.
" Bana bak Etli Oğlak,
Bir daha bacağı kırılacak yerlerde gezersen senin o loğar borusu gibi olan bacaklarını kırarım...
Yazan: Bi dost... "
Notu kapının altından sürdüğü gibi var gücüyle koşan Kader önündeki koskoca levhayı göremeyip alnını çarpmasıyla kendini hasta yatağında bulmuştu.
Çiğdem'in elinden tutan Poyraz Çiğdem'in saçlarını koklayıp uyandırmaya çalıştı.
- Çiçeğim !!
- Hıı..
- Hadi uyan.
- Sabah mı oldu?
- Evet. Seni uyandırmak istemezdim ama telefonun çalıyor. Susmak bilmedi.
- Arayan kim?
- Kader Hanım!!
Poyraz, Çiğdem'in elinden tutup koltuğa oturttu ve ceketini giydirmeye çalışırken içinde de tarifi olmayan bir huzur vardı.
Çiğdem gece boyunca ne sayıklamıştı ne de kötü rüyalar görüp terden boğulmuştu. Onun uyuyuşundaki mutlulukla kalbindeki huzur şimdi bir bütün olmuştu.
- Bacanak günaydın.
- Günaydın. Kader hayırdır? Sabah sabah aradığına göre bir sorun olmalı.
- Bacanak başıma neler geldi neler? Ben geçen akşam koşar iken önümdeki levhayı görmemişim alnımı fena çarptım. Bi şişti sorma gitsin. Eve gider gitmez patates dilimleyip alnıma koydum da eşarp ilen sardım.
Gece gece komşu Huriye Teyze geldi. Halimi görünce sana nazar değmiş deyip Felaklan, Nas okudu. Kız bir görsen kadını şaşarsın. Okurken esnemekten ağzı yırtılacaktı. Kadın hem okudu hem esnedi. Esneye esneye uyuyup kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE 2(Gülümse Kaderine)( Tamamlandı )
Ficción GeneralBen annesinin yaralı kızı ÇİĞDEM... Hatalarımdan ders alıp yeniden doğacak olan ÇİĞDEM... Artık bana karanlık geceler değil, aydınlık günler doğacak...