MEDYA: POYRAZ KARAYEL DİZİSİ SAHNESİNDEN
AYŞEGÜL ALDİNÇ= GİTME KAL( Poyraz'ın annesi Gülçin Anaya armağanımdır. )
SAYGIDEĞER OKURLARIM;
POYRAZ KARAKTERİ;
KALBİMİN GURURU
Blue_Milena = GÜLÇİN ŞAHLAN
Hikayesinden bu hikayeye transfer olmuştur.
Poyraz'ın geçmişini ve ailesini merak eden okurlarım "Kalbimin Gururu" adlı hikayeye davet ediyorum.
İki hikaye parelel bir şekilde ilerleyerek halen devam etmektedir. Bu ortak hikayenin kardeş yazarına;
HİKAYESİNE VE KENDİSİNE SAYGIYLA EĞİLİYORUM...
ESAS OĞLAN
KALBİMİN GURURU
GECE 2( GÜLÜMSE KADERİNE )- Eyvahlar olsun. Poyraz Bey beni işten çıkartacak. Ben Demir abimin ve Nermin ablamın yüzüne nasıl bakarım. Utandırdım onları.
Ben ne yapacağım şimdi?
- Kız zır zır ağlayıp durma bi. Seni o kadar uyardım sus diye. Susmadın ki.
Kızımmm bittin sen. İşten atarlar seni. Ekmeğinden olacaksın. Bu devirde de iş bulmak çok zor. Kaldın mı ortada.
İlk günden işinden olacaksın. Birde Poyraz Bey hangi ara bizim yanımıza geldi hiç anlamadım. Ben onu toplantıda diye biliyordum.
Yalnız bizim şef de ortalıklarda yok. Bize de kıdemli dulun bizim yanımıza geleceğini söylemedi yani.
Bacanak yoksa bizim hacı sana tuzak mı kurdu. Seni işten attırıp akrabasını filan mı aldıracak ki...
Neyse kız bozma moralini. O kıdemli dulu Şeref Abime söyleyeceğim. Kafa göz dalsın bi.
Çiğdem burnunu çekerek kafasını kaldırdı ve gayet ciddi bir ifade ile:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE 2(Gülümse Kaderine)( Tamamlandı )
Ficción GeneralBen annesinin yaralı kızı ÇİĞDEM... Hatalarımdan ders alıp yeniden doğacak olan ÇİĞDEM... Artık bana karanlık geceler değil, aydınlık günler doğacak...