MEDYA: TUĞBA ÖZERK = PATRON
( Çiğdem'den, Poyraz'a gelsin mi? )Bu gece benim her yerde patron
Kafaları geç kalbim de milyon
Beni sana benzetmeye kalkma
Rahatsız ettiysek pardon
Hahhh haytttt!!!! 🤣🤣🤣- Poyraz!!! Poyrazzz!!!
- Hıı!!
- Uyan!!
Poyraz gülümseyerek Çiğdem'e baktı.
- Günaydın çiçeğim.
- Günaydın. Kalk hadi!! İşe geç kalacaksın senin yüzünden ben de işe geç kalacağım. Kahvaltı hazır ve seni bekliyoruz.
- Uykum var.
- Geç kalacağız ama sen uyumak istersen uyu. Patron olan sensin hayatım sen işe geç gidebilirsin ama ben işe geç kalamam. Uyuyacaksan ben Kemal Abi ile gideyim olmaz mı?
- Kalkmam lazım. Bugün ihale var.
Poyraz uyuklayan ve yorgun gözleriyle Çiğdem'e baktı. Çiğdem'in kanlı canlı görünmesine şaşırıp içinden kendine saydırdı. " Dünya tersine mi döndü lan? Çiğdem'in uyuyup kalması gerekirken ben uyuyup kalmışım iyi mi? " Saatine baktıktan sonra kendini birden toparladı ve yatağına oturdu. Çiğdem'in giysi dolabını açarak ona kıyafet seçmesini izledi.
Giysi dolabından çıkardığı takım elbiseleri Poyraz'a gösterdi.
- Bugün bunları giy olur mu?
- Olur çiçeğim. Bu arada sen saat kaçta uyandın?
- Uyayamadım ki.
- Neden?
- Yatağımı yadırgadım biraz. O yüzden pek uyuyamadım. Uykusuz kaldım. Poyraz ben bugün evime gitsem olmaz mı? Evimi özledim.
Poyraz ayağa kalkıp Çiğdem'in belinden sarıldı ve:
- Çiçeğim sen yasaklısın evine gidemezsin. Benim dediğime tamam dersen o zaman olur.
Çiğdem, Poyraz'ın ellerini çözüp uzaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE 2(Gülümse Kaderine)( Tamamlandı )
General FictionBen annesinin yaralı kızı ÇİĞDEM... Hatalarımdan ders alıp yeniden doğacak olan ÇİĞDEM... Artık bana karanlık geceler değil, aydınlık günler doğacak...