📖32📖

2.2K 163 611
                                    

" Mühür kimde ise Süleyman odur

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


" Mühür kimde ise Süleyman odur. "Peki mühür iki kişinin arasında kalırsa Süleyman kim olur?

Poyraz'ın odasından çıkan Kader ve Çiğdem depoya doğru yol alırken Kader göz ucuyla Çiğdem'e baktı.

- Kız bacanak vallah ben bu işe elimi sürmem. Yan gel yat Osman yaparım.

- Kader, Poyraz bu işe ikimizi görevlendirdi. Sen yardım etmezsen mesai bitimine kadar nasıl yetiştireceğiz?

- Banane.

Depoya indiklerinde ise Çiğdem gördüğü mallardan gözü korkarak tek başına ne yapacağına karar vermeye çalışırken Kader ofis koltuğuna yatarak ayaklarını uzattı ve cebinden telefonunu çıkarıp tuşlara bastı.

Kader'i izleyen Çiğdem:

- Kader sen kimi arıyorsun?

- Şeref Abimi arıyorum.

- Alo!!! Şeref Abi nasılsın? Sadecim sen nerelerdesin yav? Ben aramasam senin arayıp soracağın yok...

He Şeref Abi... Tamam Şeref Abi... Hadi gücüne kuvvet abim... Allah kolaylık versin...

Telefonu kapatan Kader, Çiğdem'e öpücük atıp:

- Bacanak Şeref Abim şu an Savcı Sahra ile birlikte önemli bir operasyonun ortasındaymış. Sonra ararım dedi. Senin şu uzun oğlanın numarasını ver de onu arayayım. Sohbet edeyim bi.

- Uzun oğlan kim?

- Senin şu zengin zımpırtısı veled... Peri'yi arasam konuşmaz benimle. O da bir kontes havalarında ortalıklarda dolaşıyor. En iyisi Can ile konuşmak. Ver kız numarasını.

- Bak Can'ı ararsan seni çok pis tersler ona göre. Hem sen bana yardım etmemek de kararlı mısın?

- Ne yardımı edeceğim beee!! Can niye beni terslesin kız. Akarım yok, kokarım yok. Ver sen bakayım numarasını.

- Sen bilirsin Kader... Sonra olacaklardan ben sorumlu değilim baştan söyleyeyim...

Çiğdem, Kader'e numarayı verdikten sonra malların başına geçerek dedektörle hızlı bir şekilde ürün taramasına başladı...

İki saat sonra yorgunluktan hali dermanı kalmayan Çiğdem, Kader'in yanına gitti.

Kahkayı basa basa telefonla konuşan Kader'e baktıkça sinirden delirmemek için derin nefesler alarak Kader'e seslendi.

- Kader, Can'la sohbeti güzel koyulaştırdınız ha!!!

- Ne Can'ı kız. Ben kuzeni Burak ile konuşuyorum. Can'ı aradım fakat telefonu Burak açtı. Onunla sohbet ediyorum.

Bu millet de tuhaf hani. Telefonlarını niye bir başkası açar ki?

- Kader seninle konuşmamak için olmayasın?

GECE 2(Gülümse Kaderine)( Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin