📖35📖

2.2K 179 413
                                    

MEDYA: TUĞÇE ALPER AŞK EKMEK HAYALLER( Bu şarkı Kader'e gelsin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

MEDYA: TUĞÇE ALPER
AŞK EKMEK HAYALLER
( Bu şarkı Kader'e gelsin. )

" Satranç oyununda şah en önemli taştır. Şah korumasız kaldığında oyun mat ile biter. Mat ise satrançta taraflardan birinin şah, tehdit altında iken yapacak hiçbir hamlesi olmaması durumudur. Oyun bu durumda iken şahı tehdit altında olan oyuncu mat olur.

Kader bir zamanlar en yakın arkadaşını şah olarak bellemişti. Fakat Ahmet'in konuşmalarından sonra anladı ki şahın hiçbir hamlesi kalmamıştı. Kader o gün bu gündür deyip içi yana yana matını yaptı ve oyunu bitirdi.

Ya iki tarafında mat edecek taşı kalmazsa işte o zaman oyun berabere biter ve sadece şahlar karşı karşıya kalır.

Çiğdem ve Poyraz ise en özel duygularıyla karşı karşıya kalıp aşklarının zirveye taşıdılar...

- Bacanak ben hiç iyi değilim. Evde de yalnızım. Bizimkiler köye amca oğlunun düğününe gittiler ya erkek kardeşi de ağabeysinin karısının teyzesinin dedesinin oğlunun kızını kaçırmış. Yine düğün var. Anamgil üç gün daha gelmeyecek. Bugün bende kalsana dertleşelim. İçim çok yanıyor konuşmaya ihtiyacım var. Bana gel de sana olanları uzun uzun anlatayım.

- Tamam Kader bir saate gelirim.

Çiğdem ve Kader'in telefon konuşmalarını duyan Poyraz, Çiğdem'in telefonu kapatmasıyla konuşmasına izin vermeden kendisi konuşmaya başladı.

- Çiğdem şu an seni yalnız hiçbir yere göndermem. İsmini zikretmek istemiyorum ama onun akibetinden haber bekliyorum. Bu konuyu sağlama almadan yalnız hiçbir yere gidemezsin. O adam psikopat bunu sen de ben de çok iyi biliyoruz. Sana tekrar zarar verebilir. Ben bu konu çözüme ulaşınca evlenelim diyorum. Bana bakarsan seninle evlenmeye dünden razıyım. Ama bu sorun askıdayken evlenirsek seni yine yalnız bir yere göndermem ve sen bu durumdan iyice sıkılacaksın sonra da kavga etmeye başlayacağız. Evliliğim de böyle bir sorun yaşamak istemiyorum. Şimdi Kader'i evinden alalım sonra sana geçelim. Ben de orada olacağım. Ben sizi rahatsız etmem. Haftaya ihale var ve incelemem gereken iki dosya. Senin odanda çalışırım. Hem Kader'in ve senin bugün izin gününüz. İstediğiniz kadar birbirinize vakit ayırırsınız. Bu konuda itiraz istemiyorum.

- Bu konuda haklısın ve itiraz etmiyorum. O zaman çıkalım hemen.

- Sırtına kremini süreyim çıkarız.

Poyraz ve Çiğdem odaya geçtiklerinde Çiğdem yatağın kenarına oturup Poyraz'a arkasını döndü.

Canını acıtmaktan korkan Poyraz pijamasını yavaşça indirip kremi sürmeye başladığın da Çiğdem ellerini yüzüne götürdü.

- Ne oldu çiçeğim canını mı acıttım?

- Hayır. Krem çok kötü yakıyor.

Poyraz kremi üfleyerek sürdü. Sırtına baktıkça Çiğdem'e daha da çok kızdı.

GECE 2(Gülümse Kaderine)( Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin