29.Bölümün Devamı...
- Fehime Anne; Poyraz yorgun ve aç gelir. Ben akşam yemeği için hazırlıklara başlayayım.
- Aman kızım!! Sakın mutfağa gireyim deme Poyraz dinlenmen için tembihledi beni. Sonra bana kızar evladım.
- Ben onunla konuşurum Fehime Anne. Hem ben yorgun değilim ki. Poyraz'a Boşnak Böreği yapayım. Çok seviyor.
- Hay ben sizi neyleyim kızım. Biriniz Çiğdem'e yemek yedir der. Biriniz aç gelecek diye börek yapmaya kalkar. Hem kavga ederseniz hem birbirinizi düşünmeden yapamazsınız. Ama aferin size. Bu saatten sonra sizin başınıza ne gelirse gelsin, ne kadar kavga ederseniz edin siz asla birbirinizden kopamazsınız kızım. Hele benim şu deli oğlanı biraz daha yola getir de...
- Anne ben de Burak'ı arayayım. Burada kalma işini konuşayım.
- Burak'a söyle de akşam yemeğine gelsin.
- Tamam anne.
Çiğdem ile mutfağa geçen Fehime Hanım konuşmaya nereden başlayacağını bilemedi. Bir süre Çiğdem'in hamur yoğurmasını izleyerek taze fasülyeleri ayıkladı. Arkasından Duru'nun mutfağa girmesiyle:
- Anne, Burak'ı zor ikna ettim. Biraz burun kıvırdı ama sonunda kabul etti. Akşamları yemeğe buraya gelecek. Sonra da eve geçeçek.
- Poyraz'ın işlerine bir şey demeye gelmiyor kızım. Sizde biraz Poyraz'ı idare edin artık. Ne yapmaya çalıştığını bir anlasam ona göre yol alacağım da... Ne yaptığını kendide bilmiyor ki...
- Çiğdem; Poyraz'la, Kemal ile ilgili bir konu konuşmuştuk. Sana bu konudan bahsetti mi?
- Bahsetmedi.
- Tahmin etmiştim. Beni de tersledi zaten.
- Kızım ben de yaşlandım artık. Eskisi gibi kanlı canlı değilim. Kemal'imin evlendiğini dünya gözüyle bir görsem. Öbür dünyaya gözlerim açık gitmez.
Duru annesine kızgınlıkla baktı:
- Anne başladın yine. Bak Kemal Abimin işlerine karışma. Ben senin Çiğdem'e diyeceğin şeyi de biliyorum. Konuyu hiç açma istersen. Gittiğin ev gezmelerinde habire abime uygun eş adayı arıyorsun. Abime söylemedim bilesin. Duyarsa çok kızar. Bırak bu işleri anne. Hem abim Nihan'dan vazgeçemez.
- Şeytan görsün onun yüzünü. Oğlumu ne hale getirdi. Ben kötü bir şey demedim ki kızım. Oğlumun evlenmesini istemem suç mu?
- Anne!! Beni yanlış anladın. Kemal Abim kendini toparlamaya çalışıyor. Biraz zamana bırak. Nihan'ı ben de sevmiyorum... Abim onun yüzünden hapislere düştü. Babamın da yüreği dayanmadı toprak oldu. Abim babamın cenazesine bile katılamadı.
Böyle konularla kafanı yorma sen tontişim. Poyraz Abim gibi o da ailemize ve kendine uygun birini bulur getirir. Kafasını bir toparlasın, kendine gelsin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE 2(Gülümse Kaderine)( Tamamlandı )
General FictionBen annesinin yaralı kızı ÇİĞDEM... Hatalarımdan ders alıp yeniden doğacak olan ÇİĞDEM... Artık bana karanlık geceler değil, aydınlık günler doğacak...