MUTLU SON

4.1K 186 866
                                    

MEDYA: TARKANGÜLÜMSE KADERİNE( Çiğdem ve Poyraz'ın şarkısı )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

MEDYA: TARKAN
GÜLÜMSE KADERİNE
( Çiğdem ve Poyraz'ın şarkısı )

Sultan Abdülhamit'in son senelerinde vefat eden Osman Fevzi Bey, çok sevdiği Refika Hanım'ı annesiyle istemeye gittiğinde, Refika Hanım hissettiği heyecandan dolayı pişirdiği kahveye şeker koymak yerine yanlışlıkla tuz koyar.

Osman Fevzi Bey, yapılan yanlışı anlayıp Refika Hanım'ı mahçup etmemek için, bunun ne kadar da hoş bir tesadüf olduğunu çünkü asker kökenli biri olarak kahveyi tuzlu içmeye alışık olduğunu söyler. Tabii ki bu sadece sevdiği kadını utandırmamak için söylediği pembe yalandan ibarettir. Osman Fevzi Bey'in sözlerine inanan Refika Hanım ise tam 50 yıl boyunca eşine tuzlu kahve hazırlar ve Osman Fevzi Bey'de hiç sevmese de tuzlu kahveyi içerek yalanına devam ettirir. Öte yandan, ölmeden önce vasiyetnamesinde eşine yazdığı mektubunda şunları söyler:

Sevgili Semahatçığım,

Sizinle tam 50 sene devam eden bu mes'ud izdivacımız, tuzlu kahve ile başladı. Aslında hayatımda o ana kadar hiç tuzlu kahve içmemiştim. Zaten içilecek gibi de değildi. Siz 50 sene boyunca her gün bana, hoşuma gittiğini zannederek tuzlu kahve yaptınız. Bu kahvenin her yudumu zehir gibi acıydı. Fakat bu azabı size hiç hissettirmedim. Zira, karşımda mahçup bir hale düşmeniz, kalbinizin kırılması bana tuzlu kahveden daha acı gelecekti. Bu yüzden size hiçbir şey hissettirmedim. Artık ahiret yolculuğu başlıyor. İnşallah bu dünyadaki beraberliğimiz Cennet'te de devam eder. Çünkü " bu dünyada kimi seviyorsanız, ahirette de beraber olursunuz " sözü hadis-i şeriftir. Sizi Allahü Teala'ya emanet ediyorum...

Çiğdem'in kendi elleriyle yaptığı tuzlu kahveyi bakalım Poyraz Beyler içebilecek mi?

Poyraz'ın evlenme teklifinin ardından Fehime Hanım bir an önce evlilik hazırlıklarına başlanılmasını, oğlunun düğününü örf ve adetlere uygun olması gerektiğini Çiğdem'i istedikten sonra evinden telli duvaklı gelin çıkartıp çalgılı çengili düğün yapmak istediğini söylemesiyle Poyraz ve Çiğdem bu konuda bertaraf olup ufaktan harekete geçmeye karar verdiler.

Yalnız bir sorun vardı. Çiğdem'in ailesi yoktu ve onu kimden isteyeceklerdi? Bu konuya da çözüm yolu buldular. Kız tarafı olarak Nermin ve Sara'dan isteyeceklerdi. Taraflar hazırdı fakat bu kısımda işler biraz karıştı. Demir ve Yusuf son dakika Poyraz'ın en yakın dostları olduğunu söyleyip saf değiştirerek erkek tarafına geçince olanlar oldu.

GECE 2(Gülümse Kaderine)( Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin