18.SUÇUN BEDELİ

1.1K 54 912
                                    

KEYİFLİ OKUMALAR

Bu dünyada herkes bir gün yaşattığını yaşar. Adalet geç de olsa mutlaka yerine bulur. Zira her günahın bir bedeli ve her suçlunun bir cezası vardır...

Aybars, Ayris ve Berfin'i kurtarmak için bir yol bulmuştu. İkisini de kurtaracaktı. Sevdiği kadına verdiği sözü tutacaktı. Berfin suçsuzken hapishanede kalamaz, Ayris hamileyken hapishaneye giremezdi. Belki Aybars'ın bulduğu çözüm ve yapmak üzere olduğu şey haksızlık ve vicdansızlıktı lâkin yapmak zorundaydı. Kardeşi için değil, daha doğmamış masum yeğeni ve sevdiği kadın için...

Genç adam önce hastanenin arşivine gitmiş, 2013 yılın dosyasında aradığı adresi bulup ardından Bulut'un evine gelmişti. Şimdi kapının açılmasını bekliyordu. İki dakika sonra kapı açıldı. Bulut, Aybars'ı süzerek, "Aybars!" dedi şaşkınca. Uzun zamandır görüşmüyorlardı. "Hayırdır dostum?"

"İçeri girebilir miyim?"

Bulut eliyle geç işareti yaptı. "Tabii, buyurun!" deyip kapıyı örttü.

İki adam salona geçip ayrı koltuğa oturdular. "Üzgün görünüyorsun!" Bulut, arkadaşını iyi tanıyordu. "Kötü bir şey mi oldu?" Merak dolu bakışlarını karşısında oturan genç adama dikti. "Buraya geldiğine göre çok önemli ve ciddi bir şey var!"

"Doğru..." Aybars'ın sesi kısık çıkmıştı. "Durum hem ciddi hem hassas..." Çaresizdi. "Yardımına ihtiyacım var!"

Bulut sıcak bir gülüşle kafasını salladı. "Seve seve yardım ederim dostum!" Uzanıp elini Aybars'ın dizine koydu. "Sen hiç dert etme, doğru adrese geldin, bana eskiden nasıl toparlamam için yardım ettiysen, ben de sana yardım edeceğim!" Bundan beş yıl evvel, Bulut'un eşi ölmüştü. Aybars da Bulut'a çok destek olmuştu. "Sen yeter ki iyi ol dostum!"

"Bir ay önce hayatıma Berfin diye bir kadın girdi." Bunu söylerken gözleri parlamıştı. "Yıllar sonra ilk defa bir kadın yüzümü güldürmeyi başardı. İlk defa o yeşil gözlere teslim oldum. İlk defa o ateşte seve seve, gözlerim kapalı ve çekinmeden yanmak istedim." Derin bir nefes çekti içine. "O masum değildi belki ama benim gözümde hep masum ve mağdurdu. Onun için dünyayı yakmaya ve o yangında yanmaya hazırım." Berfin'e karşı hissettikleri tarifsizdi. "Dün tutuklandı..." Gözleri doldu. "Hiçbir suçu, günahı yokken on sekiz yıl hapis yatacak."

"Neden?" diye sordu Bulut merakla. "Suçu ne?"

"Kenza iki gün önce vefat etti... Birisi suçu Berfin'in üstüne attı..."

"Senin için ne yapabilirim?"

Aybars iki elini önüne birleştirdi. "Belki istemeye hakkım yok ama..." Çekinerek cümlenin devamını getirdi. "Suçu üstüne almanı istiyorum!" Sesi kesin ve netti. "Tek çarem bu!" Aslında Aybars her zaman karşılıksız iyilik yapar ama Berfin ve Ayris'i kurtarmak zorunda olduğu için Bulut'tan öyle bir şey istemişti. "Benim için fedakârlık yapar mısın?"

"Yaparım da, çocuklarım!" İki kız çocuğu vardı. "Çocuklarıma ne olacak?"

"Ben annene para verir, onlara bakarım!" Yalvaran bakışlarla devam etti Aybars. "Lütfen Bulut!" Gözlerinden birer yaş aktı. "Ben hastayım, çok az zamanım kaldı! Sevdiğim kadın suçsuz ama ispatlayamam." Ayris'e hapishaneye gönderemezdi. "Ne olur!" Arkadaşının sağ elini tuttu. "Sen o acıyı tattın, beni bir tek sen anlayabilirsin, lütfen!"

"Haklısın, seni bir tek ben anlarım." Kafasını aşağı yukarı salladı. "Kavuşturacağım!" Kabul etmişti. İşlemediği suçunun bedelini ödemeyi kabul etmişti. "Berfin'ine kavuşacaksın!" Arkadaşının mutluluğu için kabul etmişti. "Aşk her şeye değer!" Sevginin değerini ve sevdiğinden ayrı kalmanın ne denli zor olduğunu biliyordu. "Kızlarıma sahip çıkacağına söz verirsen, Berfin'ini kurtarırım!"

ATEŞİN ORTASINDA (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin