Flashback:
„To..to pro tebe nic neznamenalo, Clary?“, zeptal se a hlas mu přeskočil. „Ovšemže znamenalo, ale..já nemůžu..“, vyhrkla jsem, pobídla Arga k lehkému cvalu a odjížděla pryč. Nechala jsem tam Andyho stát, samotného a mnou raněného.
Konec flashbacku
Ash:
Po pohřbu jsme zamířili pěšky zpátky domů. Andy říkal, že pro nás přijede, ale nejspíš se zasekl u Clary. Že by se jim konečně podařilo někam se pohnout? Říkal jsem to hned, že ti dva jsou do sebe zamilovaní, ale ne. To by to nebyl Andy, kdyby mi to potvrdil. To bylo pořád jenom „Chci jí pomoct, Ashi.“ a „Jsme jen kamarádi.“
Z přemýšlení mě vytrhl CC. „To je děs. Já myslel, že vás zase povozím v dodávce a on ji prostě Andy ukradne.“, vztekal se. „CC? Děláš si doufám jen srandu, že jo?“, ozval se Jinxx. „Né, proč? Já chci řídit!“ „Ale nám bohatě stačí, když nás někam jen vezeš. Zpátky fakt radši chodíme pěšky.“, odvětil Jinxx. „Chceš mi jako říct, že se ti nelíbí to, jak řídím?“, zeptal se naoko uražený CC. „Přesně to se ti už pár let snažíme říct, CC!“, přisadil si Jake. „Tak teď s váma nemluvím, vy…“, nedokončil větu CC. „Schválně jak dlouho to vydrží.“, řekl jsem potichu. „Co jsi říkal, Ashi?“, vyhrkl CC a celá naše skupina se dala do smíchu.
Vilu jsme spatřili do půl hodiny. Chtěl jsem jít odemknout, ale lekl jsem se Andyho, který seděl na prahu s cigaretou v ruce. Vypadal hrozně. Měl opuchlé oči a kolem něj se válelo snad pět nedopalků. „Andy! Co se děje?“, vyhrkl Jake, který si ho už také všiml. Nedočkali jsme se žádné odpovědi. Andy jen tupě zíral do země. Mezitím k nám došli i Jinxx a CC, kteří na nic nečekali, dali si Andyho ruce kolem krku, podepřeli ho a odvedli do obýváku. Rychle jsem zkontroloval ulici, jestli se tam zase nepotulovali novináři a zabouchl jsem dveře. Potichu jsem zamkl, prošel kuchyní, kde jsem popadl láhev whisky a došel jsem za ostatními. Sedl jsem si na pohovku vedle Andyho a nechal láhev kolovat. „Andy?“, začal jsem, ale zase žádná odpověď. Pořád byl duchem nepřítomný. „Sakra, tak do něj někdo strčte! Chci vědět, co ho žere.“, zavrčel jsem. CC na nic nečekal a kopl Andyho do holeně. „Au.“, sykl. „CC, ty vole. Řekl jsem strčit, ne kopnout.“ CC se na mě omluvně podíval a rychle se napil z lahve, kterou následně podal Andymu. Ten na nic nečekal, obrátil whisky dnem vzhůru a pil. Už jsem se na něj nemohl dívat, jak do sebe lije snad půl láhve, tak jsem se rychle zvedl a vzal mu whisky přímo z ruky. Podařilo se mi ho polít, ale to mi bylo v tu chvíli jedno. „Sakra, Biersacku! Co to děláš?““, křikl jsem mu do obličeje. Andy sebou trhl a konečně se na mě podíval. Zhrozil jsem se jeho pohledu. „Andy? Co je?“ „Polil si mě, Ashi!“, obvinil mě. „Koho zajímá, že jsem tě polil, ty pako?! Chci vědět, co se stalo!“, prskl jsem. Andy se pomalu opřel o pohovku a zavřel oči. „Co by se mělo stát? Nic se nestalo. Vůbec nic.“, cedil přes zaťaté zuby. „Andrew, koukej vysypat, co tě žere. My před sebou nemáme žádný tajemství a fakt by nás zajímalo, co se děje!“, křičel jsem. Nejraději bych to z něj vymlátil, ale nemohl jsem.
Jinxx mě chytil za rameno a zatlačil mě zpátky na pohovku. „Uklidni se, Ashi. Až bude chtít, tak nám to řekne.“ „Že nám to řekne? To chci vidět. Vykouřil celou krabičku cigaret, nalil do sebe půl láhve whisky a ty mi teď tvrdíš, že nám to řekne? Došlo vám vůbec, že kdyby měl klíče, tak ho tady můžeme najít v bezvědomí?! Když je Andy v háji, dokáže si udělat ledasco!“, křičel jsem a při tom rozhazoval rukama, až jsem trefil Jakea do obličeje. „Promiň, Jakeu.“ Jen na mě kývl hlavou, že je to v pohodě a opět obrátil pozornost k Andymu, který se předklonil a chytil si hlavu do dlaní. „Juliet nás viděla! Kvůli tomu mám zapomenout, že jsem ji políbil.“, naříkal Andy. Vůbec jsem ho nechápal a podle výrazu kluků, jsme na tom byli všichni stejně. „Koho viděla? Koho jsi políbil? Do háje Andy, mluv, nebo ser písmena!“, vybídl jsem ho. „Nevím, kde mám začít, kluci.“, řekl smutně. „Na začátku!“, pronesli jsme sborově.