Po delší době jsem koenčně doma a je tu další část. :33
Flashback:
„Nemysli na blbosti, Clary. Od toho jsme tady my.“, řekl a usmál se. Souhlasně jsem pokývala hlavou a znovu se opřela o jeho hrudník. Takhle bych mohla stát až do nekonečna. Bylo to opravdu příjemné.
Konec flashbacku
Andy:
Stáli jsme tam v obětí možná deset minut, než se ze spodního patra ozvalo. „Biersacku! Kde seš tak douho? Batman už čeká!“, křičel Jinxx. Clary se mi zasmála do trika a snažila se odtáhnout, jenže já ji držel pevně. Nechtěl jsem, aby tahle chvíle skončila. „Andy, měli bychom jít.“, řekla zdrženlivě. Povzdechl jsem si a odstoupil jsem od ní. „Máš pravdu. Měli bychom jít, jinak mi Batmana nepustí.“ Clary pobaveně zacukaly koutky a rozešla se směrem ke schodům. „Andrew, nebraň se tomu a udělej to, co chceš udělat už jakou dobu. Pokroč někam.“, řekl jsem si v duchu. Popoběhl jsem ke Clary, která už došlapovala na první schod, a chytil ji za ruku. Nejprve se podívala na naše propletené prsty, a pak obrátila zrak ke mně. Usmál jsem se na ni a ona mi ruku stiskla ještě více. Čekal jsem, že se mi vytrhne, ale neudělala to a já byl za to strašně moc rád.
Prošli jsme kuchyní, kde jsme si vzali na talíře pizzu a dále jsme pokračovali do obýváku. Když nás kluci viděli, povzbudivě se na nás usmáli. Clary se očividně styděla, protože se za mě snažila schovat, ale nebylo jí to nic platné. „No konečně jste se dali dohromady!“, utrousil Ash. Vykulil jsem na něj oči. „Jak dali dohromady?“, zeptala se i za mě Clary. Ash protočil očima. „Jestli jste si vy dva nestihli všimnout, držíte se za ruce.“, rýpnul si. V tu chvíli jsme se s Clary pustili a odskočili od sebe. CC z naší reakce vybuchl smíchy. Clary na nic nečekala, přiskočila k nejbližší pohovce, popadla dva polštáře a hodila je po Ashovi a CC-m. „Za co?!“, vyštěkli současně. „Vy víte za co.“, řekl jsem a přeměřil si ty dva pohledem.
Další půlhodinu se nám Ash s CC-m mstili tím, že do nás buď strkali, nebo po nás házeli polštáře. Clary se neudržela a začala jim to oplácet. Zrovna ve chvíli, kdy v televizi běžela má oblíbená scéna z Batmana, mi na obličeji přistál kousek pizzy. Vyskočil jsem a mrsknul jsem s pizzou o zem. „Fuj! Co to bylo?“, křikl jsem. Jake se válel smíchy po podlaze a Clary se na mě omluvně koukala. „Promiň, ta pizza měla trefit Jakea, ale on uhnul.“, řekla výmluvně. Na nic jsem nečekal a začal ji lochtat. Všichni jsme se po sobě váleli, dokud film neskončil. Výborně, to jsem se zase jednou hezky NEpodíval na Batmana.
Clary:
Když jsme ukončili válku trvalým příměřím, jak se vyjádřil CC, rozhodla jsem se, že půjdu do vany. V nemocnici tekla jen horká voda a já si chtěla chvilku odpočinout pod proudem studené vody. Ano asi jsem divná, ale já mám raději zimu než teplo. V koupelně jsem se svlékla a vlezla si do sprchy. Měla jsem v té místnosti pořád smíšené pocity, přece jen jsem se tady pořezala. Ale jak říká Andy, co se stalo, stalo se. Nesmím na to myslet, jinak se mi podaří udělat to znovu.
Když jsem se usušila a oblékla, vydala jsem se do postele. Plácla jsem sebou mezi polštáře a cítila, jak se mi uvolňují svaly. Za chvíli někdo zaklepal na dveře. „Mohu dál?“, ozvalo se. „Samozřejmě.“, řekla jsem mile. Dveře se pomalu otevřely a do pokoje vešel Jake. „Jéé Jakeu, copak potřebuješ?“, zeptala jsem se zvesela. „Chtěl bych si jen tak promluvit, jestli ti to nevadí.“ „Jasně že ne.“, odpověděla jsem a poplácala na místo vedle sebe. Jake si opatrně sedl na postel vedle mě a nejistě se zasmál. „Víš, možná to bude blbý, ale chtěl jsem se zeptat, jak je to mezi tebou a Andym?“ „Co..co jak je?“, zakoktala jsem se. Jake se na mě vážně podíval. „Koukej, Clary. Všichni vidíme, jak po sobě vy dva koukáte, tak by mě zajímalo jako kamaráda, jestli jste spolu.“ Tahle otázka mě docela vyvedla z míry. Abych pravdu řekla, ještě nikdy jsem o mě a Andym nepřemýšlela jako o páru. Jako každá fanynka jsem občas snila o tom, že bych mohla být jeho holka, ale takhle když ho znám osobně.. „Docela jsi mě tou otázkou překvapil, Jakeu.“, dostala jsem ze sebe po chvíli. „Všiml jsem si.“, zasmál se. „Takže? Jak to mezi sebou máte?“ Nejistě jsem sebou zavrtěla. „Já nevím. Nějak jsme o tom spolu ani nemluvili a ani se nechováme jako pár. Jsme jen…jen kamarádi.“, řekla jsem váhavě. „Podle mě se kamarádi za ruku nedrží a nekoukají se na sebe zamilovaně. Vždyť Andy vypadá, že by tě nejraději snědl.“, rýpnul si. „Jakeu, to není pravda!“, ohradila jsem se. Nebylo mi příjemné, že ví něco, co se týká mě a Andyho, dřív než já. „Je to pravda, Clary. Ale třeba vám časem dojde, že se k sobě skvěle hodíte a bylo by vám spolu dobře.“, řekl a odešel.