Despachetase și își aranjase toate hainele în dulap, apoi se gândi să coboare așa cum îi spusese Gabriel. Dar dacă ar coborî, ce ar face altceva decât să se uite la ei?Cu siguranță nu voia să dea cu ochii de maică sa, dar în fond de asta se mutase în casă, ca să le facă viața grea. Își luă inima în dinți și coborî scările. Tipic americano-englezesc, să aibe scări în casă, dar acelea erau prea lungi și acoperite cu un covor roșu. Nu e de mirare că se comportă ca o Miss Piranda..se gândi Gina stăpânindu-și cu greu un chicot.
Se auzeau voci din biroul lui Gerr, ceea ce însemna că a sosit se acasă și cei doi discutau despre afaceri. O ochi pe maică sa în salon discutând cu o bucătăreasă și ciocăni sfioasă la ușă. Nu aștepta un răspuns, căci intră imediat neinvitată, culmea enervării viitorului ei socru.
— Iubi, vrei să vorbim puțin? Apelativul drăgăstos fusese menit se răsucească cuțitul în rană lui Gerr.
— Sigur, răspunse el cu un zâmbet larg. Tatăl lui se aștepta ca el să o trimită afară fiindcă nu era frumos și politicos să întrerupă o întrevedere, ceea ce îl dezamăgi un pic pe bărbat, strângând pumnii pe lângă corp. Afurisita! Nu mai piei o dată, Satană?! se mâniase în mintea lui atunci când ea îi zâmbi cu viclenie de peste umărul lui Gabriel.
— Scuză-mă două minute, tată, mă întorc imediat.
Chiar nu avea ce spune, așa că a dat din cap afirmativ și s-a rezemat de scaun resemnat. Era clar că și fiu său era bucuros să joace cum îi cânta Gina și n-ar fi avut sorți de izbândă dacă i-ar fi spus ceva contrar.
Fata îl apucă de mână și îl scoase pe ușă afară, aproape târându-l de nerăbdare.
— M-am plictisit, aș vrea să ies în oraș. Deranjează pe cineva? Vreau să mă întâlnesc cu Tina.
Gabriel își frământă mâinile oftând cât putuse de subtil apoi i se adresă în șoaptă.
— Iubito... Nu cred că e o idee bună să mai ții legătura cu ea...adică știi cu ce se ocupă și acum că locuiești cu mine, ziarele vor căuta motive de bârfă. Te vor fotografia să vadă toată lumea cine ești și în compania cui ieși, apoi ce vei răspunde când vei fi întrebată ce legătură ai cu o..
— Cu o ce, Gabriel? Tina e cea mai bună prietenă a mea și singura. Am trecut prin multe amândouă. Nu pot să uit de ea doar fiindcă sunt o viitoare Blake! Nu-mi cere să mă schimb, fiindcă o voi face doar de haine, sufletul nu am cum să-l fac să renunțe la persoanele dragi.
— Bine, se arătă îngăduitor. Dar promite-mi că ai grijă să nu te vezi în public cu ea și să poarte ceva decent atunci când vă întâlniți, bine?
— Promit! Și mulțumesc!
— Te întorci într-o oră? Luăm prima cină împreună și..
— Trebuie să iau autobuzul și până va veni va dura ceva. Rabla mi-am lăsat-o în parcare în fața blocului unde am stat..
Gabriel surâse când se gândea că ea chiar avea de gând să se deplaseze cu vechitura aia, care dacă i-ar fi dat un brânci s-ar fi făcut surcele și scoase cheile Jaguarului său.— Ia mașina mea, dar să conduci prudent că are tendință să prindă viteză...o ironiză cu subînțeles, fiindcă știa că mașina ei trebuia să calce cu putere pedala ca să prindă optzeci de km la oră..
În elanul recunoștinței, se aruncă în brațele lui și îl sărută cu foc.
— Mă duc să mă schimb! Îi zise desprinzându-se brusc din îmbrățișare și o luă la fugă pe scări.
Gabriel era năucit de afecțiunea ei, încât avu impresia că fusese lovit de fulger și nu se mai putu mișca. Trecu o mână prin păr și clipi des să-și revină, ca mai apoi să revină în birou la tatăl său.
Gabriel se așeză pe scaun rânjind la tatăl său. Încerca cu ardoare să-și facă mintea să funcționeze normal și să nu se mai gândească la sărutul cu Gina fiindcă s-ar fi dus naibii discuția despre birocrația companiei și cu plecarea Ginei, voia să o aibe neapărat în brațele sale, din nou.
— Te concentrezi la ce spun? îl aduse Gerr cu picioarele pe pământ.
— Cum? Da normal! Ce spuneai?
Tatăl său inspiră o gură de aer pentru a se calma și apoi repetă.
— Ți-am spus să te ștergi la gură...ești roșu...
Fusese doar o critică mascată, să-i dea de înțeles că avea o cantitate considerabilă din rujul Ginei pe buze. Gândindu-se mai bine la asta Gabriel își aminti că era vopsită cu mov pe buze și se înroși până în vârful urechilor, realizând că se făcuse de râs în fața bătrânului său. Smulse două șervețele din cutia de pe birou a tatălui său și se frecă rapid la gură.
— Să știi că nu-mi place impertinența fetei ăsteia! Nu are pic de respect. Cum să intre nepoftită și să mă ignore cu atâta insolență? Nici nu și-a cerut scuze măcar, iar tu ai urmat-o ca un cățeluș! Ești bărbat sau ce Dumnezeu? Pune-o la punct!
Gabriel se supără, afișând o expresie severă pe față.
— Cred că exagerezi tată, dă-i timp să se obișnuiască! Și dacă ții neapărat să primești respectul dorit, îmi cer scuze în numele ei.
— În fine, avem treburi mai importante de discutat și nu vreau să risipesc timpul cu fetișcana aia.
— O chemă Gina! Preciză Gabriel ca să aibe ultimul cuvânt.
De parcă eu nu știu... O să o fac eu să uite și cum o cheamă...
— Unde rămăsesem? Aa...își aminti Gabriel, vrei să spui ca în locul amantului Larei vrea să ni se alăture un nou partener? De unde a apărut ăsta peste noapte? Și cine e?
— Știam că vei fi curios. Gerr zâmbea mulțumit, așteptând cu sufletul la gură să-l vadă surpins sau șocat pe Gabriel, după ce îi împinse dosarul de prezentare.
— Frank Dawson...
Gabriel închise ochii exasperat și împinse documentul înapoi către tatăl său.
— Ai vreo legătură cu asta?
— Nu înțeleg care e problema? Deasemenea, Monica va ocupa un post în firma noastră, alături de tatăl ei. Nu te bucuri că vei lucra cu cea mai bună prietenă din copilărie?
— Ba da...dar nu terminase facultatea de medicină?
— Și ce dacă? Are școală, poate lucra la firmă și poate fi și medic.
— Ce rol ai avut în povestea asta? trecu direct la subiect Gabriel?
— Fiule, trebuia să înlocuim trădătorul cu un partener de încredere și cine era mai potrivit decât prietenii noștri de familie?
— Știam eu! Tu i-ai chemat! Trebuia să-mi ceri părerea mai întâi, tată! îl mustră Gabriel și ieși valvârtej din birou.
Gladis îl văzu exact când se îndrepta spre birou să vorbească cu soțul ei și intră în încăpere cu ochii în direcția unde dispăruse Gabriel.
CITEȘTI
Târfa care a devenit femeie
General FictionGina știe să iubească trupul oricărui bărbat. E singurul lucru ce știe să-l facă. A fost întotdeauna o târfă ieftină, până l-a întâlnit pe Gabriel.Un bărbat cu atitudine și poziție financiară înaltă, care ajuns la limita disperării, decide să se sin...