42

3K 252 34
                                    

Gabriel conducea prudent dar cu mințile pierdute înapoi în club. Observase cum iubita lui privea pe geam tăcută și nu mai scosese niciun sunet de când plecară de pe loc. Oare era supărată pe el?

- Îmi pare rău că ne-a stricat seara tipa aceea...mormăi Gabriel. Ești supărată pe mine că nu am reacționat mai indiferent? Sau mai dur?

Fata părea gânditoare și presupuse că nu-i auzise întrebările, intenționând să o mai întrebe o dată, însă atunci când se așeză mai bine în scaun și se întoarse spre el, renunță la acel gând. O secundă interminabilă se uită în ochii lui, chiar și atunci când el își întoarse capul să fie atent la drum.

- Ai fost un adevărat cavaler. Eu ar trebui să-mi cer scuze fiindcă te-am făcut de râs plesnind-o de față cu atâția martori. Chiar îmi pare rău pentru că am făcut-o acolo și atunci, dar nu regret deloc că i-am dat ce merita. Asta mă face egoistă, nu?

- Desigur că nu, încercă să o liniștească, chiar i-ai dat ce merita. Eu nu puteam lovi o femeie, dar jur că tare greu m-am abținut. Mă bucur că ai făcut-o tu, fiindcă așa ai egalat scorul. N-ar fi fost frumos din partea mea să fiu violent cu o ființă inferioară fizicului meu. Geloasa mea...îi zâmbi Gabriel și o mângâie după ceafă.

- Termină, îl admonestă ea și îi înlătură cu blândețe mâna. Mă simt ca un câine când faci asta.

- Iartă-mă... N-am avut intenția asta...

- Nu-i nimic.. Doar du-mă acasă, să fac o baie fierbinte și să mă iubești până în zori.

- Generoasă ofertă, dar e două noaptea. Când mai dormim?

- Avem timp destul. Ești patronul, ai uitat? Câteva minute în plus nu vor răni pe nimeni.

Gabriel trase mașina pe aleea casei, lângă celelalte autoturisme.

- Vedem. Pari obosită totuși, după cum vorbești...îi răspunse și coborî să-i deschidă și ei portiera dar o făcuse deja singură când ajunse în dreptul ei.

- Iar tu pari că mă eviți...se îmbufnă și își încrucișă brațele.

Lui îi venea să o dezbrace acolo chiar în fața casei. O ridică în brațele sale brusc, dându-i timp să-și încolăcească picioarele în jurul taliei lui și o sărută cu pasiune. Limba lui o atinse pe a ei și o gustă într-un dans erotic al plăcerii, făcându-i să uite erau și ce anume făceau. El se retrase cât să-i spună ceva, cu toate că ea nu dorea să se dezlipească de gura lui fierbinte așa că-l apucă cu dinții de buza de jos.

- Iubito...Ar trebui să...

Nu-l lăsa deloc să vorbească, necăjindu-i buzele cu dinții astfel că își pierdu controlul de sine și o întinse pe capota mașinii, poziționandu-se între coapsele ei. Îi luă buzele si limba într-o furtună pasională de săruturi, după care coborî pe gât unde depuse mici săruturi, sfârșind cu nasul între sânii ei, lărgind și mai mult decolteul.

- Gabriel...șopti ea în încercarea de a-i spune să se oprească fiindcă aveau public sus la fereastră, dar el nu se oprise.

- Nu vorbi...îi răspunse printre săruturi.

Privirea ei devenise sclipitoare în lumina lunii. De sus de la geamul bibliotecii, Gerr se uita la ei mai întâi dezgustat de imaginea din fața lui, apoi își dorea brusc să vadă mai mult, chiar să se imagineze el în locul lui Gabriel. Gina îl surprinse asistând fără rușine la momentul lor intim, mai ales că ar fi trebuit să doarmă la acea oră. Și chiar dormea, dar fusese trezit de portierele mașinii ce fuseseră trântite simultan.
Gabriel avea de gând să-și facă de cap cu ea atunci și acolo, ignorându-i protestele de a amâna scena de amor pe capota mașini și îi dădu mâinile la o parte, pentru a-i putea ridica în sus rochia. Gerr aștepta nerăbdător să vadă cât de departe ar putea merge, în schimb ea îi zâmbi cu satisfacție și îl trase pe Gabriel în dreptul ei pentru a-l atrage din nou în mijlocul unor sărutări pătimașe, încercând să-i arate lui Gerr că avea de gând să se iubească cu fiul său, chiar sub ochii lui.

Pumnii lui Gerr se strânseseră pe lângă corp de furie și de ciudă, convins că era în stare să lase inhibițiile deoparte și să-i arate o imagine erotică chiar în fața casei lui. Se depărtă de fereastră simțindu-se oarecum jenat de propria ei rușine și se așeză pe canapea puțin asudat.

Ce nemernică...dar ce-ar face dacă...

Se întoarse din nou la fereastră, dar Gabriel și Gina nu mai erau acolo, spre dezamăgirea acestuia. Acum își imagina tot felul de lucruri pe care Gabriel i le făcea acelei femei, chestii pe care el le ratase și probabil nu va avea niciodată ocazia să le facă.

- Ce-ai făcut iubit-o? se văită Gabriel în timp ce îl trăgea de mână pe scări. Era atât de plăcut...

- Ne-ar fi putut vedea cineva...

- Toată lumea doarme la ora asta.

Ea hotărî să nu-l contrazică și zâmbi.

- Știi că am menționat baia?

- Și? Putem face și după...

- După, s-ar putea să nu mai am nici chef și nici vlagă.

Gabriel rânji cu un licăr jucăuș în privire.

Baia durase mult mai puțin decât se așteptase Gina, fiindcă el se clătise sub duș timp de câteva minute, iar ea voia o jumătate de oră să se relaxeze în cadă. Desigur că nu fusese exact așa. După vreo cinci minute în care își masă corpul fu luată prin surprindere de iubitul ei, când se apropie de cadă gol pușcă. Ar fi închis ochii dacă nu era obișnuită cu astfel de imagini, dar ea zâmbi la el când își dădu seama unde îi era mintea. Cu o mână sub genunchi și una la spate, o ridică în brațe și o așeză direct pe pat. Nu se împotrivise deloc, dar avea de gând să vorbească cu el înainte să treacă la fapte și apoi să adoarmă.

- Mâine te duci la muncă?

- Da..

- Eu voi sta degeaba acasă?

El nu răspunse.

- Mai e o săptămână până reiau studiile. Cu ce să-mi ocup timpul?

- Cu mine.

- Și în lipsa ta?

- Iubito, chiar vrei să vorbim despre asta acum?

Fusese rândul ei să nu răspundă.

- Bine, mâine îți las un card. Poți ieși în oraș cu Tina, să îți cumperi ce vrei tu, inclusiv caiete și ce mai dorești, dar acum...să continuăm de unde am rămas.

- De unde am rămas acum cinci minute? intenționat făcea referire la baie.

- Nu, unde am rămas când gemeai pe capota Jaguarului meu...

- Oh...tocmai acolo...

- Exact...îi zise întinzând-o exact pe mijlocul patului, acum lasă-mă să te fac să uiți de tine. Și poruncindu-i să nu mai vorbească, se lăsă cu fața spre abdomenul ei unde sărută fiecare centimetru de piele, coborând spre pliurile delicate și moi.

Târfa care a devenit femeieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum