37

3.3K 267 25
                                    


      Gerr nu mai știa cum să o dea ca să fie bine. Nu se aștepta ca Gabriel să reacționeze așa la auzul întoarcerii prietenei lui de o viață. Avea să afle de ce e nemulțumit de întoarcerea ei și de faptul că vor fi colegi.

  Gladis intră în birou fără permisiune, fiindcă oricum nu avea nevoie, după a ei părere.

— Vreau câteva clipe de liniște nevastă, vrei să mă lași singur?

  Femeia ignoră cererea soțului ei și se opri în spatele scaunului pentru vizitatori așezându-și palmele pe spătar.

— De ce ești tot timpul așa ursuz cu mine și cu restul, iar cu Gabriel te porți de parcă ar fi un sensibil? Vreau să vorbim, nu am venit să-ți tulbur liniștea.

— Tu poți tulbura pe oricine fără să vrei...comentă cu ironie Gerr, dar nevasta lui era obișnuită cu astfel de replici acide și oftă, rotindu-și ochi prin încăpere fără interes.

   Vocea i se mai domolise puțin, semn că avea să discute pașnic cu soțul ei și decise să asculte ce are de spus.

— Am văzut că era cam supărat când a ieșit de aici...ce nu-i convine? Sau ar trebui să întreb cu ce nu vă puneți de acord? Ori i-ai zis să renunțe la femeiușca asta? Se interesă ea cu o sclipire răutăcioasă în ochi.

  Omul ei o privea încruntat. Nu-i venea a crede că din nou aduce vorba despre Gina. Dumnezeule! De când devenise acea tânără subiectul permanent din casă?

— Vei fi dezamăgită să aflii că nu era supărat din cauza asta...nu e de acord cu parteneriatul cu Frank.

Femeia căscă ochii și gura de parcă avu un șoc, la auzul acelei propoziții.

— I-ai propus lui Frank să ni se alăture? De ce nu e de acord cu asta? Îl întrebă când acesta confirmă.

— Nu știu...i-am zis că va lucra cu noi și Monica.

— Vine și Monica?!

— Ce naiba nevastă? Trebuie să repet mereu ceea ce am spus deja? Pe Gabriel ar trebui să-l bucure această veste, nu pe tine.

— Și Gabriel de ce s-a supărat? Crede că vrea să i-o bagi pe sub piele pe Monica?

— Nu i-am zis așa ceva și nici nu m-am gândit la asta...

— Bine că nu i-ai spus, dar ar trebui să luăm în considerare această ocazie nemaipomenită. Monica e un înger apărut la momentul potrivit. Am plăcut-o mereu pe fata aia. A terminat facultatea de medicină nu-i așa?

— Da...

— Păi ce altă șansă mai bună să așteptăm decât asta? Monica îl va cuceri pe Gabriel cu farmecele ei de femeie foarte inteligentă și bogată, iar  sărăntoaca asta va fi istorie! E un plan bun nu-i așa?

— Nu am de gând să fac nimic care să-l îndepărteze pe Gabriel de mine! Deși recunosc că această idee mi se pare bună...fără să mă implic!

— Nu-ți face griji, lasă totul în seama mea. Știu eu cum să abordez acest subiect în fața Monicăi și te asigur că voi face orice să-i aduc împreună!

— Te joci cu focul femeie! Nu trebuie decât să o îndepărtăm pe fata asta de Gabriel, fără a-l pune în fața faptului împlinit. După cum ai spus și tu, el bănuiește deja că vreau să o aduc în viața lui pe Monica, ceea ce recunosc nu m-am gândit, dar ar fi o idee strălucită atât cât el nu intuiește că eu aș avea ceva de a face cu asta.

— Lasă pe mine... Știu eu ce să fac...

Gladis oftă oarecum ușurată și plină de speranță, apoi se grăbi să se retragă.

Târfa care a devenit femeieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum