Han har et underligt træk i ansigtet, og han holder sig for næsen. Jeg rykker lidt ud til bordenden. Han sætter sig, og kigger stigende ned i bordet. Jeg ignorerer ham, og lytter op til tavlen, hvor Miss. Steel står og forklarer om noget. Hele timen kan jeg mærke Grayson's øjne borer sig langsomt ind i mig. Jeg kigger ham i øjnene på et tidspunkt, hvor hans øjne lyser helt til mig. Da det går op for ham, at jeg stirrer ham i øjnene, skynder han sig at flytte hovedet, og kigge ned i bordet. -
-}{~}{-
-
Da klokken ringer, rejser Grayson sig hurtigt op, og skynder sig ud af lokalet. Jeg kigger undrende på ham. Har han et problem med mig?
Jeg tager mine ting og smutter ud af lokalet. Det var underligt, tænker jeg da jeg når ud af klasen. Er der noget galt med mig?.. jeg møder Alexandre nede i kantinen. Hun står og snakker med en. En dreng. Jeg ved ikke hvem det er. Jeg tripper langsomt hen til hende, uden at forstyrre. Jeg finder hurtigt min telefon frem, og lader som om at jeg skriver. Jeg hører Alexandre sige "farvel." Og så pakker jeg min telefon ned i lommen igen. Jeg får øjenkontakt med drengen hun snakkede med. Han smiler og blinker til mig - det er helt klart en player. "Hvad så?." Siger Alexandre og smiler, og jeg går hen til hende.
"Hvem var det du snakkede med?." Siger jeg drillende og puffer til hende med skulderen.
-
-}{~}{-
-
"Nårh, det var bare min fætter." Siger hun, og med det sammen bliver jeg mundlam.
"Din. Din hvad?." Spørger jeg shokeret.
"Hvorfor har du aldrig fortalt mig, at du havde en fætter som gik her på skolen?!." Siger jeg hysterisk, men drillende.
"Narh... det er da ikke så vigtigt." Siger hun.
"Han er da i hvert fald ikke grim." Driller jeg hende.
"Ej, tag dig lige sammen, det er min fætter." Siger hun grinende og jeg griner med. "Hvad hedder han egentlig?." Spørger jeg, da vi endelig er stoppet med at grine. "Han hedder Lucas." Siger Alexandre. Vi sætter os ved et tomt bord og spiser vores mad, men lidt efter kommer Lucas hen til os.
"Hey, ville bare hører om I kommer til festen i aften?." Spørger Lucas og smiler til os.
"Festen?." Spørger Alexandre.
"Ja. Anthony holder fest i aften." Siger Lucas og smiler til mig...
YOU ARE READING
apokalypsen
Science Fiction🖤PIGE FORFATTER🖤 ~De døde vågner~ - Så startede dommedag.. - "Du er en af dem" "Kys mig Grayson" "Jeg vil dig." - Poster så tit jeg kan.. Kærlighed, drama og vold