part 2 del 15

1 0 0
                                    

  Jeg kører hånden op til nakken, og lader som om at jeg skal til at kysse ham, men fører ham ind i køkkenet, og rører roligt ved hans skulder, og jeg kan høre at hans åndedrag er anderledes. Jeg fører mine læber op til hans, og jeg kan se at han stritter imod, selvom at han gerne vil. Jeg skal til at kysse hans læber, men istedet kysser jeg ham hurtigt på kinden, og løber ud af huset.
-
(Graysons synsvinkel)
-
Hun rører mig... og jeg kan snart ikke mere. Hun skal til at kysse mig, men jeg kan ikke... jeg kan ikke stoppe når jeg først er gået i gang. Hun fører hendes læber op til mine, og skal til at kysse mig, men hurtigt kysser mig på kinden og løber sin vej... jeg kan ikke gøre noget, hun har frosset mig.. og hele min krop summer, og det kribler indvendigt.
-
(Heathers synsvinkel)
-
Jeg løber ud af skoven, og går i retning mod byen. På en måde har jeg ondt af Grayson... jeg kunne godt have brugt hans hjælp.. men jeg vil ikke have at han skal smittes eller udsættes for Comtoma-L7 på grund af mig. Jeg kommer ind til byen, hvor ambulancerne larmer over det hele, og der går folk rundt omkring på gaden, som hoster og ikke kan trække vejret. Jeg nærmer mig sygehuset, men stopper hurtigt op. Døde mennesker ligger rullet ind i plastic og fluerne summer over dem.. der lugter. Jeg går ind på sygehuset, hvor der sidder mennesker proppet i vente rummet. De hoster og kan ikke få vejret. Jeg får hen til receptionen og spørger om min lillesøster, men får ikke noget svar. Jeg begynder at blive stresset.. og tager elevatoren op til 9 sal. Jeg kalder heletiden på hende.
"Leah!" Kalder jeg heletiden, og håber på at få et svar.. men hun er der ikke. -
-}{~}{-
-
Jeg tager elevatoren længere op, men jo længere op jeg kommer, jo mørkere og øde er der på etagerne. Men jeg kalder stadig på hende. Da jeg kommer op til sidste etage er der slet ikke nogen. Jeg kigger i nogle værelser, og i et af dem sidder der en mand. Han er helt bleg i hovedet, og hans blodåre er meget tydelige. Han kigger ondt på mig, og skærer tænder. Hans øjne er helt røde.. og da jeg kan se ham mere præcist, har han to store hugtænder i overmunden og i undermunden. Der drypper blod ud af hans mund....  

apokalypsenTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon