Han kigger dybt ind i mine øjne, og jeg kigger dybt ind i hans. Det eneste jeg ser er... ingenting. Men jeg kan mærke varmen fra hans krop. Hans øjne ser pludselig triste ud, og langsomt tager han en dyb indånding, og fører vores læber sammen. Jeg nyder hans energi... den siver langsomt ind i mig, og jeg bliver rolig i kroppen. Vi kysser roligt i lidt tid, og Grayson er roligt. Jeg stopper kysset og kigger ham dybt i øjnene - de er ikke røde.
"Det er første gang du har kunne kontrollerer sig selv uden, at blive agressiv." Siger jeg og smiler. Et smil former sig også på Graysons læber.
"Jeg tror bare jeg var helt rolig, og bare lod vær med at tænke på, hvad der ville ske hvis jeg blev agressiv." Siger han.
"Læg dig til at sove, du har brug for søvn." Siger han. Han smiler og fører hånden ned a låret på mig, og går så ud af værelset. Efter lidt tid falder jeg falder i søvn igen...
-
-}{~}{-
-
Solen er stået op og lyser skarpt og varmt på den skyfrie himmel. Jeg sidder på en af køkkenstolene og spiser et eller andet kød som Grayson har tilberedt til mig, og imens er Grayson i bad. Jeg lytter godt efter så jeg kan hører de forskellige lyde i skoven. Døren går op til badeværelset, og ud træder Grayson. Han har et par sorte bukser på, men har bar overkrop - Wow! Okay hvis alle drenge så sådan ud ville jeg dø..
"Jeg tager ind til byen i dag." Siger han og tager noget en kande fra køleskabet.
"Kan jeg komme med?." Spørger jeg.
"Det er for farligt. Når først de får færten af dig, kan de ikke holde sig væk." Siger han.
"Ad, hvad er det du drikker?." Spørger jeg - der lugter surt men rustendt.
"Blod."
"Hvad?."
"Jeg jeg skal jo også overleve, ik?." Siger han og griner lidt.
"Har du ikke nogle våben?." Spørger jeg, og Grayson kigger underligt på mig.
"Lad vær med at kigge på mig sådan.. du må da have nogle våben." Siger jeg
"Arh.. okay ja, jeg har nogle stykker, men det er ikke legetøj." Siger han.
"Hvis du lærer mig at bruge dem, så kan vi tage til byen sammen. Så kan jeg jo beskytte mig selv." Prøver jeg at sige overbevisende.
"Nej Heather.. det er for farligt."
"Hvad vil du så gøre den dag du måske dør?... så kan jeg ikke beskytte mig selv!." Siger jeg lidt irriteret..
YOU ARE READING
apokalypsen
Science Fiction🖤PIGE FORFATTER🖤 ~De døde vågner~ - Så startede dommedag.. - "Du er en af dem" "Kys mig Grayson" "Jeg vil dig." - Poster så tit jeg kan.. Kærlighed, drama og vold