part 6 del 34

1 0 0
                                    

"Er du sikker på det her er en god ide?.. hvad nu hvis der sker noget?." spørger jeg.

"Vær nu ikke dum... jeg ved du vil det.." siger han og kysser op af halsen op til øret.

"Jeg kan mærke din trang til det." hvisker han roligt i mit øre og kysser mig. "Hvad hvis nogle af de andre opdager os?." spørger jeg grinene.

"Det gør de heller ikke. Kom med." siger han og løfter mig ned af køkkenbordet, og sammen går vi ned til hans soveværelse.

"Rummet er lydtæt, og jeg kan låse døren." siger han og bange på væggen. Han presser mig pludselig op af væggen, og begynder at kysse mig ned af halsen. Vi står lidt og snaver, men så tager Grayson fat i mig og vi går ind i soveværelset..

-

-}{~}{-

-

Vi lægger begge to i sengen, og jeg sidder oven på Grayson, men vi kysser bare. "Hvorfor er det pludselig at du har sådan lyst til mig?." spørger jeg da jeg har stoppet kysset.

"Jeg har altid haft lyst til dig, men har altid været bange for at nærme mig af dig, fordi der er et eller andet over dig, altså din duft, der er noget med dig." siger han og smiler.

"Tror du nogensinde det her vil gå over? Altså Comtoma L7?." spørger jeg.

"Jeg har ikke mistet håbet endnu, men jeg ved det ikke, men husk man skal holde sig væk fra skyggerne." siger han. Jeg smiler og kysser ham. Han placerer hænderne på mine hofter, og vender os hurtigt om, så jeg lægger nederst, og så Grayson lægger imellem mine ben. Langsomt tager han fat om mine shorts og prøver at hive dem af mig, og vi begynder langsomt at tage vores tøj af.

"Du har jo allerede set mig uden tøj på før." smiler jeg grinene.

"Og jeg vil med glæde gerne set det igen." hvisker han og flår min T-shirt af.

-

-}{~}{

-

Klokken er blevet mange, og Grayson og jeg lægger stadig og kysser, og vi er næsten helt nøgne.

"Du har sådan en pæn krop. Ren og glat hud, og virkelig flotte ben. Alt er så fristende." hvisker han. Jeg rødmer lidt.

"Du er da også meget pæn." siger jeg og kører mine gennem hans bløde hår, og kigger ham dybt i øjnene. De er rolige, har en flot hasselnød brun farve og meget dybe. Hans krop er flot muskuløs og har en pæn farve. Uden tvivl kan jeg godt forstå, at de fleste piger var efter ham..

apokalypsenWhere stories live. Discover now