paer 3 del 22

1 0 0
                                    

  Han kigger op på mig og brøler. Jeg kravler bagud og hen til en hylde med plastre og forbindinger, men kan ikke nå det oppe på den øverste hylde. "Brug for lidt hjælp?." Jeg kigger bagud og ser Grayson.
"Jeg troede ikke du kunne klare at kigge på blod?." Siger jeg.
"Jeg er ved at blive lidt bedre til det mig dig, og dit blod." Siger han og tager forbindingen oppe på øverste hylde.
"Kom." Siger han og løfter mig op, og løber hurtigt hen til kassebåndet, og sætter mig på båndet. Han tager mit knæ og strækker det langsomt.
"Aaargh!!." Siger jeg af smerte.
"Du har glasskår i knæet."
"Undskyld.." Siger han imens han piller glaskårene ud.
"Hvad?." Spørger jeg.
"Fordi at det var mig som var skyld i det her mod dig. Jeg skulle ikke have skubbet dig væk." Siger han.
"Det er okay. Du ville bare beskytte mig." Siger jeg.
"Ja men det gjorde jeg ikke!." Siger han frustreret.
-
-}{~}{-
-
"Gray... det er okay, det er ikke slemt." Siger jeg roligt og placerer min hånd på hans kind. Han lukker øjnene og trækker vejret dybt, og kigger så på mig igen.
"Undskyld at du også skulle se på det der, du ved, med damen." Siger han.
"Det gør ikke noget."
"Man bliver nødt til at bide struben over på dem, eller skyde dem i hovedet hvis de skal dø." Siger han.
Grayson finder hurtigt nogle vare, og på 5 sekunder har han allerede pakket tre store tasker med mad og drikke.
"Hop op." Siger han da han kommer hen til mig.
"Hvad mener du?."
"Hop op på min ryg."
"Nej Gray, det kan du ikke holde til."
"Kom nu bare." Siger han og svinger mig op på hans ryg, og på 4 sekunder er vi ude ved bilen. Han stiller mig op af bilen og lægger taskerne ind i bagagerummet, og løfter mig bagefter ind på bagsædet, og så kører vi hjem.
-
-}{~}{-
-
Der var da ikke særlig mange levende døde inde i byen." Siger jeg og sætter mig på en køkkenstol.
"Jo der var, du kan bare ikke lugte det ligesom jeg." Siger Grayson og sætter maden ind i køleskabet. Vi sidder resten af dagen i stuen, fordi at der er koldt udenfor. Mine tænder klapre..men Grayson er ude for at jage.. jeg lukker træt mine øjne, og falder i søvn...
Jeg åbner øjnene igen, og ser en masse blod... Grayson sidder foran mig, og har blod rundt om munden....  

apokalypsenWhere stories live. Discover now