"Fordi....at jeg snart gør skade på dig, hvis du bliver ved." Siger Grayson og hans åndedrag sænker farten, men han kigger ikke på mig.
"Gray?." "Nej Heather!." "Bare ét kys." Beder jeg, men så går Gray ud af bilen, og jeg ser han forsvinder i mørket. Hvor er han?..men hurtigt bliver min dør åbnet.
"Kom med mig." Siger Grayson og tager min arm og fører mig ud af bilen. Der er kun to lygtepæle, så der er ikke særlig meget lys ved stien. "Sæt dig." Siger Grayson og fører mig hen til bænken.
"Jeg kysser dig ikke... for der skal ikke ske noget grimt. Og du er fuld, så nu kører jeg dig hjem, og så skal du glemme alt om det her." Siger Grayson lidt rystende. Jeg synker en klump.
-
-}{~}{-
-
"Jeg beder bare om ét kys Gray. Jeg har brug for det lige nu." Beder jeg, og bider mig i læben.
"Det bliver kun ét kys, og det er på kinden." Sukker Grayson. Jeg springer op fra bænken og går hen til ham. Jeg fryser lidt så mine læber har svært ved at kysse ham.
"Få det overstået!." Siger Grayson.
"Jeg prøver, men jeg fryser."
"Her." Siger han og rækker mig hans jakke. Mine tænder klapre.
"Heather!."
"Jear.." siger jeg men kan ikke kysse ham. Til sidst vender han hovedet om, og kysser mig.. ikke på kinden, men på munden..jeg kysser med og vi kysser i nogle sekunder, hvorefter han så fjerner hovedet og synker en klump.
"Se, det skete der jo ikke noget ved." Siger jeg rystende.
"Du bliver snart syg, kom, ind i bilen med dig." Siger han og vi går tilbage til bilen.
-
-}{~}{-
-
I bilen på vej hjem er der en forbandet stilhed. Og jeg har det stadig dårligt. Mine øjenlåg bliver trættere og trættere.. og tilsidst lukker de bare i.
Jeg åbner træt mine øjne. Jeg lægger i noget blødt - en seng. Jeg ved ikke hvor jeg er.. men da jeg så ser Grayson komme ind i værelset, vækker jeg op.
"Du er vågen." Siger han og kommer hen til sengen.
"Hvorfor er jeg her?." Spørger jeg.
"Du var meget fuld igår aftes. Kan du ikke huske det med skoven?." Spørger han og sætter sig på kanten af sengen.
"Jo." Siger jeg akavet og holder mig for hovedet.
"Jear.. det var lidt.. du ved." Siger Grayson.
"Jeg har det virkelig dårligt." Siger jeg og tager mig til panden. Grayson placerer hans hånd på min pande...
YOU ARE READING
apokalypsen
Science Fiction🖤PIGE FORFATTER🖤 ~De døde vågner~ - Så startede dommedag.. - "Du er en af dem" "Kys mig Grayson" "Jeg vil dig." - Poster så tit jeg kan.. Kærlighed, drama og vold