part 5 del 31

1 0 0
                                    

  "Er han okay?." Spørger Andrey, og jeg nigger smilende. Vi går alle ud fra supermarked og sætter os ind i Graysons bil.
"Har I mad og drikke?." Spørger Lisa.
"Ja, vi har noget derhjemme." Siger jeg. Resten af ruren er der faktisk bare en forbandet stilhed, men jeg kan mærke på Andrey, Lisa, Mark og Alexander at de er udmattede. -
Da vi holder uden for Graysons hus, kan jeg se på de andre, at de kigger nøje på huset.
"Wow det er stort." Siger Alexander, og vi går alle ind i huset. Taskerne bliver smidt på køkkenbordet, og med det sammen åbner Mark køleskabet utålmodigt. Han skal lige til st tage alt maden, men Grayson tager hårdt fat i hans skulder, rykker ham væk fra køleskabet og skubber ham op af vægen.
"Hvad tror du lige du laver?." Snerre Grayson.
"I-ik noget.. jeg ville bare..... jeg er bare rigtig sulten." Siger Mark.
"Hvad tror du ikke vi andre er?.. men det der er alt den mad vi har, så hvis du tager alt, så kradser jeg halsen op på dig." Knurre Grayson. -
-}{~}{-
-
Jeg går langsomt hen til ham, og jeg kan mærke hans vrede energi, men placerer en hånd på hans skulder og hvisker til ham at han skal slappe af.
"Heather jeg kan ikke styre det.." hvisker han til mig.
"Styre hvad?."
"Min vrede.. det ender snart med at jeg før noget meget dumt." "Kom med mig." Siger jeg, mens Grayson prøver at knibe øjnene så godt sammen, og prøver at koncentrerer sig om sin vejrtrækning. Jeg tager fat om Grayson og rykker ham væk fra Mark.
"Vi kommer lige om lidt!." Råber jeg efter dem, og løber ud på badeværelset med Grayson. Han stiller sig hen foran spejlet med krummet ryg og hovedet ned.
"Hvorfor er du så gnaven og agressiv?." Spørger jeg.
"Jeg... har ikke spi-spist i flere dage." knurre han.
"Hør Gray, kig på mig."
"Nej.. du må ikke se mig sådan her, jeg gør dig bare skade." siger han. Jeg tager fat om hans nakke og drejer han hoved så jeg kan se hans ansigt, men hans øjne er stadig knebet stramt og hårdt sammen. Han vejrtrækning bliver rigtig hurtigt, og kan til sidst ikke få vejret.
"Gray slap af... træk vejret." Prøver jeg at sige, men alt hvad jeg gør virker ikke. "Heather.... hjælp... hjælp m-mig." Hulker han.  

apokalypsenWhere stories live. Discover now