Vi lister langsomt ind i butikken. Døren smækker hårdt bag os, så vi støder ind i hinanden. Der går to sekunder, og så hører jeg en dåse falde ned fra en hylde. Det kommer nede fra den anden ende af butikken.
"Bliv bag mig." Siger Grayson og rykker mig ned bag ham. Vi går lidt længere ned i butikken, men jeg kan ikke høre nogle.
"Duk dig!." Råber Gray til mig. Jeg skynder mig at bukke mig, og kigger så bagved mig. Der står en dame. Hun har blod som drypper ned fra mundvigen. Hun kigger ondt på mig. Hun står en meter fra mig, og knytter hænderne hårdt sammen. Hun knurre og begynder at brøle højt, og hun skal lige til at springe på mig, men Grayson skubber mig hen af gulvet, så jeg ryger ind i en glasdør, så mit knæ får en flænge. Jeg giver et lille støn fra mig.
Grayson kaster damen ind i nogle hylder, så varerne triller rundt på gulvet. Grayson har forvandlet sig. -
-}{~}{-
-
De stopper pludselig med at slå og kaste rundt med hinanden, men hæver så blikket hen mod mig. Jeg kigger ned på mit knæ.. det er begyndt at bløde. Grayson kigger betragtende på mig, som om han lige skal til at gå herhen og bide i mig. Damen kigger ondt på mig og knurre, hun sætter i løb i retning af mig, jeg prøver at rejse mig op, men mit knæ gør alt for ondt, og jeg har glasskår i det. Hun løber hen til mig, og åbner sin mund, så man kan se hendes lange spidse tænder. Jeg kravler væk, men damen indhenter mig. Jeg får øje på Grayson - han står og krummer ryg og ømmer sig. Da damen skal til at springe på mig, kommer Grayson bagfra og bider hende i halsen så hun skriger. På en måde har jeg ondt af hende.. det var ikke sådan her hendes liv skulle foregår.
"Gray nej!!." Galper jeg, men han stopper ikke. Han bider hendes hud op og helt ind i halsen. Jeg får tåre i øjnene.
-
-}{~}{-
-
Han stopper omsider, da kvinden falder død ned på gulvet. Grayson krummer sin ryg og brøler op, og falder ned på knæ. Han trækker vejret hurtigt, og han ryster.
"Heather.. du er nødt til... at stoppe... det blod." Stammer han, mens han tager nogle dybe indåndinger. Jeg meder efter noget som jeg kan bruge som bandage, men der er ikke noget.
"Heather!." Råber han frustreret.
"Jeg kan ikke finde noget!."
YOU ARE READING
apokalypsen
Science Fiction🖤PIGE FORFATTER🖤 ~De døde vågner~ - Så startede dommedag.. - "Du er en af dem" "Kys mig Grayson" "Jeg vil dig." - Poster så tit jeg kan.. Kærlighed, drama og vold