part 2 del 17

1 0 0
                                    

  Han vender sig om... og har blod der løber ned af hagen og af tænderne. Min vejrtrækning bliver hurtigere. Jeg er bange nu!. Grayson har spist af manden i halsen, og han er højst sandsynligvis død.
"Du er en af dem.." Hvisker jeg langsomt. Han har store hugtænder som der drypper blod ned af. Han kigger trist på mig. Jeg løber ned af gangen, uden at se mig tilbage. Jeg vil væk! Grayson er et monster!..
-
-}{~}{-
-
Elevatoren vil stadig ikke åbne, og jeg banker på den og trykker på knappen. Jeg bliver meget frustreret og begynder at græde.
"Heather.." Siger Grayson bag mig.
"Gå!!." Snerre jeg.
"Du er... du spiste af ham." Græder jeg.
"Han var farlig.. og jeg sugede kun blod fra ham." Siger han og går hen til mig. Han har ikke blod på sig mere..
"Du er en.."
"Hvad er jeg? Heather."
"En... vampyr." Siger jeg rystende.
"Er du bange for mig?." Spørger han.
"Nej... du ville ikke gøre mig fortræd.. jeg kan mærke det.. du har noget med mig." Siger jeg. Han presser mig op mod elevatoren.
"Gå aldrig ud igen uden mig. Vi skal hjem nu." Siger han og tager fat i sprækken på elevatoren, og brækker den op.
"Hvad med min søster?.." Spørger jeg bange.
"Hun er ikke død, endnu." Siger han.
"Hvordan ved du det?." Spørger jeg.
"Jeg kan bare mærke det." Vi går ud af hospitalet og kører hjem tilbage til Graysons hus igen..
-
-}{~}{-
-
"Jeg vil se dig." Siger jeg da vi er kommet ind i køkkenet.
"Jeg vil se hvordan du rigtigt ser ud."
"Nej Heather.. du forstår ikke hvor svært jeg har det lige nu." Siger han. "Hvad?! Hvad tror du ikke jeg har!." Siger jeg irriteret.
"Heather du forstår ikke.. det er dig!"
"Hvad mener du?."
"Du er svær for mig."
"Hvorfor?."
"Jeg har aldrig haft så meget lyst til menneskeblod, som jeg har nu. Dit blod." Siger han.
"Men jeg rører jeg ikke!." Siger han.
"Er det derfor at du ikke kan kysse mig?." Spørger jeg.
"Ja." Mumler han. Jeg går hen til ham.
"Vis dig for mig." Beder jeg. Han tager en dyb indånding, og krummer ryg. Han kigger ned i gulvet og giver en sær, hæs knurrende lyd fra sig. Så løfter han hovedet, og kigger på mig.. hans ildrøde øjne, og tænderne. Det skræmmer mig ikke. For jeg kan stadig se at det er Grayson.
-
-}{~}{-
-
Han kigger trist på mig..  

apokalypsenWhere stories live. Discover now