part 4 del 26

1 0 0
                                    

  "Heather..... nej." Siger han langt og trist, og går så ud af værelset. Jeg lægger mig ned i sengen, og kigger op i loftet. Hvorfor skal han være så underlig? Hvorfor har han det på den måde med mig? Hvorfor kan han ikke bare gøre mig glad for en nat... efter hele Comtoma-L7 brød løs har det hele bare været noget fucking lort. Men når man så vil prøve at komme i bedre humør... så vil Grayson ikke... -
-}{~}{-
-
Jeg lukker træt mine øjne og flyver afsted til drømmeland... jeg får et syn med at Grayson bider mig i halsen.. og at vi bor her i huset igen. Comtoma-L7 er blevet udryddet, og der er kun ham og mig.. og alt er godt... lidt efter ser jeg min lillesøster... hun skriger om hjælp, og langsomt forsvinder hun ind i mørket. Det giver et jag i maven, og mine øjne åbner og jeg lægger i et mørkt soveværelse. Mine fingre ryster og mit åndedrag er hurtigt. Godt at det bare var et mareridt - selvom det føltes så virkeligt...
"Heather? Er du okay?." Døren åbner og Grayson kommer ind.
"Hvordan?.. hvad?... hvordan vidste du at jeg var vågen?." Spørger jeg og tager mig til halsen.
"Kunne bare føle at der var noget galt." Siger han og lister hen til mig, og sætter sig på sengekanten.
"Hvad drømte du?." Spørger han.
"Om dig. Og mig... Comtoma-L7 var blevet udryddet, og vi var de sidste tilbage.. det hele var fint... men.." siger jeg men kan pludselig ikke få nogle ord ud.
"Men hvad?." Spørger han og placerer hans hånd på mit lår.
-
-}{~}{-
-
"Så... så så jeg.. min lillesøster... hun forsvandt pludselig.... og hun skreg om hjælp." Siger jeg og der triller en tåre ned af min kind.
"Hvorhen?.. hvor forsvandt hun hen?." Spørger Grayson.
"Ind i mørket." Siger jeg hæst, og der triller flere tåre ned af mine kinder.
"Hey?... det var bare et mareridt. Det findes ikke." Siger Grayson og kærtegner mine kinder.
"Men hvad nu hvis det var et signal? Hvad nu hvis jeg skal finde hende inden at det er for sent." Siger jeg.
"Hvis det havde været et signal, ville du ikke have drømt det sådan... så ville drømmen ikke ende sådan." Siger han og læner sit hoved ned til mit. Vores læber rører næsten hinanden, og vi kigger bare hinanden dybt i øjnene...  

apokalypsenWhere stories live. Discover now