"Undskyld det tog lidt tid." Siger han og sætter sig ned i sofaen.
"Hvornår blev du færdig?." Spørger han.
"For to timer siden." "Har du bare sat og kigget ud af vinduet i mellemtiden?." Spørger han.
"Ja." Siger jeg smilende.
"Jeg kan godt lide udsigten."
"I morgen skal jeg ind til byen. Vi skal have noget mere mad til dig." Siger han.
"Jeg vil gerne med."
"Nej Heather! Det er for farligt."
"Jeg vil ikke være herude alene."
"Du kan komme galt afsted."
"Jeg kan passe på mig selv. Og du bestemmer ikke over mig." Siger jeg bestemt.
"Du er ikke nem." Sukker Grayson. Jeg griner og sætter mig hen til ham. Han kigger roligt på mig og smiler.
"Hvor lang tid skal jeg blive her?." Spørger jeg.
"Så længe du vil." Siger han og smiler. Han læner sit hoved hen til mig, så vores pander rører hinanden. Han skal til at give mig et kys, men jeg vender hovedet om. Han smiler og jeg smiler også.
Så nemt går det ikke, Grayson.
"Undskyld. Jeg ved ikke hvad jeg tænkte på." Siger han smilende og kigger ned i gulvet. -
-}{~}{-
-
Jeg lægger mine ben over ham, og griner lidt. Jeg ved at han er varm, så han kan varme mig fra kulden.
"Du fryser sig han, da han placerer sine varme håndflader på mine kolde skinneben. Jeg nikker. Han finder et tæppe og lægger det over os. "Kom her." Siger han og trækker min overkrop op til ham. Jeg lægger hovedet på hans skulder.. og falder i søvn.
"Heather?." Hører jeg Grayson sige.
"Åbn øjnene." Jeg åbner træt mine øjne. Der er allerede lyst udenfor igen.
"Vi skal jo ind til byen." Siger han. Jeg nikker og rejser mig fra sofaen. Jeg får mig gjordt klar og så kører vi ind til byen..
-
}{~}{-
-
"Hør her. Der er mange levende døde inde i byen, så hold dig til mig." Siger Grayson, da vi kører ind i byen.
"Levende døde?." "Ja Heather. Sådan nogle som mig. Men de drikker menneskeblod, så du holder dig tæt til mig." Siger han bestemt og jeg nikker. Vi kører ind på en parkeringsplads ved er kæmpe supermarked.
"Der er nogen derinde, jeg kan lugte det." Siger Grayson og stirre mod indgangen. Han går ud af bilen, men jeg når ikke at tage i håndtaget inden at Grayson er der, og åbner døren.
"Jeg kan godt selv åbne døren." Siger jeg drillende..
ESTÁS LEYENDO
apokalypsen
Ciencia Ficción🖤PIGE FORFATTER🖤 ~De døde vågner~ - Så startede dommedag.. - "Du er en af dem" "Kys mig Grayson" "Jeg vil dig." - Poster så tit jeg kan.. Kærlighed, drama og vold