Jeg får helt hen til ham, og lægger min hånd på hans skulder. "Hvorfor skammer du dig over dig selv?." Spørger jeg.
"Fordi at jeg er et uhyre. Jeg er ikke engang levende!." Siger Grayson irriteret.
"Jeg har svært ved at kontrollerer mig selv når du er i nærheden, Heather." "Hvad mener du med kontrollere? Hvad ville du da gøre ved mig?." "Gøre dig ondt." Jeg fjerner min hånd fra hans skulder. Han lægger hovedet på skrå, og kører hovedet rundt så det siger knæk. Han kigger på mig, og så er hans ildrøde øjne der ikke mere.. han har også sine normale tænder igen. Jeg kigger betragtende på ham, og bider mig i læben.
"Heather.. vær sød at lade vær med at bide dig i læben." Siger han hæst.
"Undskyld det er en vane... hvad er da galt med det." Spørger jeg og kigger ned i gulvet.
"Det gør at jeg får mere lyst til dig." Siger han, og går ned i sofaen.
"Sover du så heller ikke?." Spørger jeg ham, og sætter mig ved siden af ham.
"Nej."
"Aldrig?."
"Aldrig."
"Jeg er ude om natten. Selvom at jeg er en.. vampyr, drikker jeg kun blod fra dyr." Siger han.
-
-}{~}{-
-
"Har du aldrig smagt menneskeblod?." Spørger jeg.
"Jo. Men jeg vil ikke være et uhyre." Siger han.
"Det er også derfor at mine øjne er lysebrune og ikke røde. Hvis de var røde, ville jeg leve af menneskeblod, men fordi at jeg lever af blod fra dyr, har jeg lysebrune øjne." Siger han.
"Er der også andre vampyre ligesom dig?.. altså før at Comtoma-L7 brød løs?." Spørger jeg.
"Ja. Det var også derfor at du ikke skulle gå alene hjem fra festen. Hvis du møder en vampyr, vil han æde dig, fordi du har noget blod... der får en til at gå amok." Siger han og trækker vejret dybt.
"Men jeg kan kontrollere mig." Siger han.
Jeg kigger ham dybt i øjnene. Det er helt lysebrune, og virkelig flotte.
-
-}{~}{-
-
"Hvorfor kigger du sådan på mig?." Spørger han.
"Dine øjne... de er meget pæne." Siger jeg og griner lidt og han smiler til mig. Grayson læner sig hen til mig, så vores pander rører hinanden. Jeg tager fat om nakken på ham, og skubber ham tættere mod mig. Vores læber er meget tæt på hinanden. De skal lige til at mødes i et kys, men Grayson flytter hovedet.
"Nej. Det går ikke... jeg har ikke lært at kontrollere mig endnu."
KAMU SEDANG MEMBACA
apokalypsen
Fiksi Ilmiah🖤PIGE FORFATTER🖤 ~De døde vågner~ - Så startede dommedag.. - "Du er en af dem" "Kys mig Grayson" "Jeg vil dig." - Poster så tit jeg kan.. Kærlighed, drama og vold