part 7 del 36

1 0 0
                                    

  Jeg går langsomt og lydløst ned af vejen, og jo længere jeg går, jo højere bliver brølene. Jeg lyser overalt med lommelygten, men møder på et tidspunkt nogle røde øjne ved et træ. Et skrig slipper ud af min mund, og jeg mærker roligt en kold hånd på min skulder. Jeg vender mig om og ser en fyr. En sorthårede med helt røde øjne. Jeg træder lidt tilbage, men går pludselig ind i noget hårdt. Jeg vender mug om og ser en anden fyr med røde øjne. Jeg kan se hans skarpe tænder.. men noget er anderledes ved ham. Han er ikke som de andre.. ham her er ligesom Grayson. "Du må være Heather." siger fyren med det sorte hår.
"Jeg hedder Donovan, og fyren bag ved dig er Lucas." siger fyren med det sorte hår, som så må være Donovan. "Hvad vil du?." får jeg stammet frem.
"Spørgsmålet er, hvad vil du?." siger han og pifter. Der kommer pludselig to mænd ud fra skyggerne, og det går med Grayson. Grayson har næseblod og der er blod ned af hans pande og mund - han er helt gennembanket. "Grayson!!." råber jeg hysterisk. Han hoster noget blod op og vrider sig af smerte.
"Hvad vil du?.. vil du have at vi dræber Grayson? Eller så kommer du med mig." siger Donovan roligt. Jeg mærker tårer trille ned af mine kinder. -
-}{~}{-
-
"Nej!! Tag mig istedet!." råber Grayson. "Desværre Grayson. Du er ikke ligeså meget værd som den smukke krop her." siger Donovan og stryger sine fingre hen af min kind. Jeg giver hurtigt ham en knytnæve i hovedet, men bliver så slået i ryggen så jeg falder sammen på fliserne.
"Ikke dårligt." siger Donovan og løfter mit hoved op. "Hvad er du?." hvisker han i mit øre. "Ik gør hende noget!!" råber Grayson.
"Dræb ham." siger Donovan.
"Neej!!.. jeg går med dig." græder jeg bedende.
"Godt. Vi tager Grayson med!." siger han.
"Og forresten. Hvem er de her?." spørger han og der kommer pludselig to andre mænd med røde øjne ud fra skyggerne. De går med Lisa, Andrey, Mark og Alexander. De bløder allesammen undtagen Alexander.
"Ik gør dem noget." beder jeg hulkende.
"Vi tager dem med. Hvis du bare gør som jeg siger, kommer ingen til skade." siger han. Og jeg bliver lænket med en kæde om mine håndled og bliver smidt ind i en stor bil sammen med Grayson. Jeg tager Graysons hånd  

apokalypsenWhere stories live. Discover now