part 1 del 7

1 0 0
                                    

  Da vi kommer hen til den anden ende, kan jeg se at det er Alexandre og ham Jack hun åbenbart har snakket om.
"Skal vi spille?." Spørger Jack og kaster en badebold op i luften.
"Jaaa!." Nærmest råber Alexandre, og jeg se på hende at hun er meget fuld.
"Heather, du starter med bolden." Siger Lucas og kaster den hen til mig. Vi spiller i noget tid, og Lucas og jeg svømmer tit ind i hinanden. Jeg får mig vendt om, og ser Grayson stå ved døren, og kigge på mig. Vi kigger på hinanden i nogle sekunder, hvorefter jeg så bliver løftet op på skulderen af Lucas. -
-}{~}{-
-
"Lucas!." Siger jeg grinende, men også lidt nervøs.
"Bare roligt, jeg har dig, så du falder ikke ned." Siger han, og bevæger sig hen mod Jack, som også har Alexandre på skulderen. Hun holder en flaske vodka i hånden og jubler.
Jeg kigger bagud for at se om Grayson stadig er ved døren... men det er han ikke.. efter vi har været i pool'en begynder jeg at blive rigtigt fuld, og får en masse og drikke. Jeg pjatter lidt rundt sammen Lucas, og han løfter mig heletiden op.
"Vil du med indenfor?... vi kan gå op i et soveværelse." Siger han og kigger flirtende på mig. Jeg nikker og gnider mig træt i øjnene, og vi går indenfor.
-
-}{~}{-
-
Vi kommer op i soveværelset, og jeg lægger mig i den store dobbeltseng. Jeg kan hører at Lucas låser døren. Han går hen til mig i sengen, og begynder at kysse min hals, og begynder bagefter så at kysse mig. Jeg kysser med, men efter lidt tid begynder han at gør det grovere og grovere, og får hånden ind under min nederdel.
"Lucas.. stop." Prøver jeg at få frem, men han bliver ved med at kysse mig. Jeg prøver at fjerne hans hånd, men han er stærkere end mig.
"Hvad?.. jeg troede at vi skulle hygge os." Siger han og prøver at hive min nederdel af. "Lucas.. STOP!." Siger jeg irriteret, og får ham puffet væk.
"Hvad?." Siger han og kigger spørgende på mig.
"Jeg vil ikke.. du ved, med dig." Siger jeg og min stemme er skinger. "Hvorfor?.. jeg ved du vil." Siger han og kravler hen til mig.
"Nej. Vi kan godt kysse, men ikke mere. Jeg er ikke klar endnu, og desuden er du Alexandrers fætter." Siger jeg.
"Jo mere jeg kysser dig, jo mere jeg får lyst til dig." Siger han...  

apokalypsenWhere stories live. Discover now