part 3 del 23

2 0 0
                                    

  Jeg lægger klinet ind i blod, og Grayson kigger bare koldt på mig. Han begynder at bide i mig, så jeg begynder at sprælle..
"Heather." Hører jeg en stemme sige. Jeg vågner med et chok. Der løber tåre ned af kinderne på mig og jeg ryster.
"Heather?." Siger Grayson og tager min hånd.
"Jeg er okay... det var bare et mareridt." Siger jeg rystende.
"Hvad handlede det om?." Spørger Grayson.
"Dig. Mig... du prøvede at æde af mig... altså at drikke blod... der var blod overalt.. du var slet ikke dig selv." Siger jeg stammende.
"Jeg ville aldrig gøre sådan noget mod dig." Siger han og stryger mig betragtende over kinden. Jeg nikker til ham.
"Sov nu." Hvisker han, og lægger tæppet over mig.
"Jeg kan ikke." Hvisker jeg. Han kigger roligt på mig.
"Du er virkelig smuk." Hvisker han. Jeg får æblerøde kinder, af generthed og kigger ned i tæppet.
"Kom." Siger han og løfter mig op, og bærer mig ind i soveværelset. Han reder hurtigt sengen klar til mig, og lægger blødt mit hovedet på puden. Han trækker dynen over mig og lægger sig i den anden side af sengen.
"Lægger du bedre nu?." Hvisker han i mit øre. Min ryg lægger ind til hans mave, så jeg vender mig om så jeg kan se hans ansigt.
-
-}{~}{-
-
"Ja." Hvisker jeg.
"Sov nu." Siger han og lægger en arm over mig under dynen.
"Men du sover jo ikke... skal du så bare lægge?." Spørger jeg.
"Det har jeg ikke noget problem med." Siger han smilende.. jeg smiler tilbage, og lukker så øjnene i..
Jeg vågner ved en masse larm ude i køkkenet, og jeg kan høre at Grayson er sur. Jeg lister langsomt derud, uden at Grayson skal opdage mig.
"Gå tilbage i seng, Heather." Raser han. Jeg går lydløst hen til ham.
"Hvad er der galt, Gray?." Spørger jeg og sætter mig på en køkkenstol.
"Dig.. jeg har lagt for tæt til dig i nat... og har lyst til dit blod.. jeg kan ikke få det til at stoppe!." Siger han frustreret og løfter hovedet - han har fået lange skarpe tænder og hans øjne er helt røde.
"Du skal gå nu!."
"Jeg forlader dig ikke."
"Du kommer til skade!."
"Nej, det ville du aldrig gøre."
"Det ville mine kæmpe, spidse blodtænder." Siger han.
-
-}{~}{-
-
Jeg går hen til ham. Han krummer ryg, og laver en rasende lyd, jo nærmere jeg kommer...  

apokalypsenWhere stories live. Discover now