Grayson kigger smilende betragtende på mig, og følger med. Da vi kommer ind i soveværelset, kysser Grayson mig bagfra. Jeg tager fat om hans nakke, og vender mig om, og kysser ham blødt. Vi lægger os ned i sengen, og kysser. Jeg sidder ovenpå Grayson. Han kører langsomt sine hænder henover mine hofter. Han kører sine hænder op på min ryg, og river så min trøje i stykker, og trækker den af. Vi vender os om, så jeg lægger nederst og han er øverst, og imens tager han trøjen af - Wow. Det er nærmet ulovligt at se så lækker ud. Han smiler til mig, og spænder mine bukser op, og vupti! Så er de af. Jeg lægger i g-streng og en blonde-bh. Grayson kigger betragtende på mig. Han har ikke set mig i så lidt tøj siden Anthonys fest, hvor Lucas prøvede at ******** mig. Han kører sine hænder langs mine lår.
"Jeg kan godt lide din hud." Siger han. Jeg smiler til ham.
Han kysser mig blødt, og så ned til halsen.
-
-}{~}{-
-
Jeg kribler i min krop, og mine tær er følelsesløse, og min mave trækker sig sammen som en kæmpe knude indvendigt. Grayson hør et eller andet ved mig, og min krop... det føles underligt, men samtidigt... dejligt. Jeg tager fat om hans nakke og kysser ham groft. Han prøver at kysse mig mere roligt, men jeg bliver ved med at kysse ham groft... jeg vil ham. Jeg vil ham meget...
"Heather.." siger han og stopper vores snav.
"Er der noget galt?." Spørger jeg.
"Jeg kan ikke det her. Vi kan ikke det her... vi kan ikke have.. du ved." Siger han.
"Hvorfor?... har du ikke lyst til mig?." Spørger jeg.
"Jo. Tro mig... jeg har virkelig lyst til dig.. men... det her er forkert, og for tidligt. Altså hvad nu hvis du fortryder det her." Siger Grayson.
"Jeg vil og kommer ikke til at fortryde det.." Siger jeg jeg smilende og tager fat om hans nakke.
"Det siger du nu... du har ingen ide om hvor farlig jeg er for dig." Siger han.
"Hvad mener du?." Spørger jeg.
"Glem det." Siger han og flytter sig fra mig.
-
-}{~}{-
-
"Du er altså ikke nem." Mumler jeg.
"Det er du heller ikke.." Siger han på en trust måde.
"Gray?." Siger jeg inden han skal til at rejse sig fra sengen.
"Hvad?."
"Kan du ikke bare kysse mig. Jeg har brug for det lige nu." Beder jeg...
YOU ARE READING
apokalypsen
Science Fiction🖤PIGE FORFATTER🖤 ~De døde vågner~ - Så startede dommedag.. - "Du er en af dem" "Kys mig Grayson" "Jeg vil dig." - Poster så tit jeg kan.. Kærlighed, drama og vold