part 6 del 33

1 0 0
                                    

  Jeg taber kniven, og blodet drypper i små tunge ned af min arm.
"Hvad laver du?!." Brøler Grayson.
"Du skal have noget blod, så kom her." Siger jeg roligt og sætter mit håndled ned til ham.
"Heather gå væk. Hvis du ikke stopper så kan jeg ikke stoppe!." Snerre han og får væk fra mig.
"Jeg troede jeg skulle.."
"Du skal ikke hjælpe mig, og du kan ikke hjælpe mig!." Råber han efter mig og løber ud af huset. Jeg sukker, og lader mig falde tilbage på en køkkenstol.
-
-}{~}{-
-
Klokken er blevet mange og der er helt mørkt udenfor. Der er helt stille og jeg sidder bare på en af de høje køkkenstole, og spekulerer over stilheden. Grayson er ikke kommet tilbage endnu. Jeg har fået mit sår til at lade vær med at bløde. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg tænkte på. Jeg var så dum. Pludselig giver det et smæk, og en kold brise løber hen af min bare hud. Jeg kigger ned mod hoveddøren, og ser Grayson. Han kommer ud til mig.
"Lad vær med at sige noget til mig. Jeg ved det godt. Undskyld." siger jeg uden at kigge på ham.
"Heather." siger han, og sætter sig på køkkenstolen ved siden af mig. Jeg kigger på ham. Han ser rolig ud.
"Jeg er okay nu. Og jeg er ikke sur på dig." hvisker han i mit øre, og stryger mit hår væk fra ansigtet.
"Hvor er de andre?." spørger han og kigger hurtigt rund om sig.
"De er på deres værelser. De har ikke været ude siden jeg gav dem deres værelser. De er sikkert meget trætte." siger jeg. Et strejf af nydelse går igennem hele min krop, da Grayson begynder at kysse mig ned af halsen.
"Gray.." hvisker jeg smilende.
"Du smager godt." siger han og kigger dybt i mine øjne. Jeg kan se hvad han signalerer til, og jeg vil gerne. Han kigger roligt på mig, og hvis jeg skal være ærlig, så gør han mig faktisk lidt nervøs.
-
-}{~}{-
-
Langsomt læner han sit hoved hen til mit, uden at fjerne blikket fra mine øjne. Vores læber mødes igen, men denne her gang bliver kysset mere hårdt, så det udvikler sig til snav. Pludselig løfter Grayson mig op og sætter mig på køkkenbordet. Snavet er stadig igang, og Grayson river pludselig sin trøje af. Jeg stopper langsomt kysset, for jeg ved hvad det her bliver til.
"Kan du kontrollere det?." spørger jeg, og han nigger seriøst med hovedet  

apokalypsenWhere stories live. Discover now