part 1 del 10

1 0 0
                                    

  "Heather.. du er fuld, ikke sig at jeg skal kysse dig igen." Siger Grayson, og prøver at holde nakken tilbage.
"Gray.. kom nu." Siger jeg grinende og presser hans nakke ned til mig.
"Nej Heather." Siger Grayson på en trist måde.
"Jeg har det virkelig ikke særlig godt." Sukker jeg og døjer lidt med at trække vejret.
"Heather, jeg kører dig hjem nu." Siger Grayson og løfter mig op.
"Hør her, vi tager vinduet ud, så hold godt fast i mig." Siger Grayson og svinger mig op på ryggen af ham.
"Hvad?! Er du dum eller hvad?." Siger jeg hysterisk.
"Bare rolig, og luk dine øjne." Siger Grayson, og hopper ud på taget. Jeg lukker øjnene, og mærker et hurtigt lille dunk. "Du kan åbne dem igen." Siger han. -
-}{~}{-
-
Jeg åbner øjnene, og så er vi nede på jorden. Jeg tror ikke mine egne øjne. Hvordan kom vi herned?!
"Gray.. kan du flyve." Spørger jeg drillende og kysser ham på kinden, imens han bærer mig hen til bilen.
"Hør her Heather. Du er fuld." Siger han, og jeg griner. Han sætter mig på bagsædet, og sætter sig ind foran og kører.
"Du er overhovedet ikke sjov." Siger jeg skuffet på en flirtende måde. Jeg kravler hen på forsædet ved siden af ham.
"Du snakker ikke meget." Siger jeg sukkende og bider mig i læben.
"Kys mig Gray." Siger jeg flirtende og rører ved hans skulder.
-
(Graysons synsvinkel)
-
"Kys mig." siger Heather. Jeg kan virkelig ikke mere.. det her er for meget, hun leger med mig.. snart vil jeg ikke ku' kontrollerer mig mere.. den møde hun rører min skulder på.. det giver et ryk i mig, og mit åndedrag bliver hurtigt, og jeg smager blod på tungen.. jeg kan snart ikke mere.
-
(Heathers synsvinkel)
-
Jeg kan hører hans åndedrag er hurtigt. Jeg rykker hen til hans øre.
"Kys mig." Hvisker jeg. Grayson gasser op, og kører ind i skoven, på en lille grussti. Han kører hurtigt og stopper hårdt op ved en bænk og en sø.
"Heather.. stop med at sige at jeg skal kysse dig. Det kommer ikke til at ske." Siger Grayson og stirre ned i rattet.
"Jeg ved du vil, Gray." Siger jeg og drejer hans hoved hen mod mig. Han kigger mig dybt i øjnene.
"Hvis du ikke ville, hvorfor stoppede du så op her?. Ude i skoven, hvor vi er helt alene." Spørger jeg og bider mig i læben...  

apokalypsenWhere stories live. Discover now