part 2 del 16

1 0 0
                                    

  "Øøhm.. er du okay?." Spørger jeg og går ind i værelset, da jeg nærmer mig ham, kan jeg se at der lægger en sygeplejerske ved siden af hans seng.. der er blod på gulvet, og han har spist af hende?!.
"Hvad har du gjordt?." Spørger jeg bange, og mærker tåre trille med af kinderne på mig. Han brøler højt, så man kan hører det på næsten hele sygehuset. Han rejser sig op og nærmer sig mig. Jeg går bagud, og skynder mig ud på gangen.. elevatoren vil ikke åbne, så jeg bliver nødt til at løbe ned af gangen..
-
-}{~}{-
-
Jeg løber ind i et tomt værelse, og stiller borde foran døren, så han ikke kan komme ind.
"Jeg kan lugte dig! Og hører dit åndedrag!!." Brøler han højt ude fra gangen. Jeg beder til at slippe i live ud herfra. Men jeg er så højt oppe at jeg ikke kan, hoppe ud af vinduet eller noget.
"Jeg sagde til dig at du ikke skulle gå ud." Hører jeg en stemme sige. Jeg vender mig om og ser... Grayson!.
"Grayson!." Siger jeg grædende og løber hen og krammer ham.
"Jeg er virkelig ked af det.. jeg vidste ikke at det ville være sådan her." Hulker jeg.
"Hør på mig. Lige om lidt går vi ud herfra, ud af døren. Du bliver bag mig." Siger han bestemt.
"Hvad? Nej det kan vi ikke, så dør vi!." Siger jeg frustreret.
"Bare gør hvad jeg siger!." Siger Grayson og knækker sine fingre.
-
-}{~}{-
-
Han trækker mig hen bag sig, og fjerner langsomt og stille bordene fra døren, og trækker mig ind til hans ryg, og slår døren op så den falder af. Jeg kigger forvirret på ham. Hvordan gjorde han det? Det er en tung metal dør!?. Vi kommer ud på gangen og så står ham manden fra det tomme værelse overfor os.
Han brøler af os, og jeg kan hører Graysons fingre giver knækkelyde fordi at han knytter dem så hårdt sammen. Med ét springer manden hen på Grayson, men Grayson kaster ham ned i gulvet og brøler af ham.
"Du er en af os." Siger manden.
"Smut med dig!." Snerre Grayson.
De begynder at kaste hinanden rundt ude på gangen, og jeg står bare klistret op af vægen, og ser bange på dem.
Jeg ville ønske at jeg kunne gøre noget, men jeg er frosset.. jeg hører et kæmpe brøl, som så bliver til et skrig. Grayson sidder ovenpå manden..
-
-}{~}{-
-
"Gray?." Hvisker jeg bange. Han vender sig om..  

apokalypsenWhere stories live. Discover now