Grayson bliver skubbet ind i en reol, så den smadre. De slår hinanden og skubber hinanden ind i nogle ting. Og det ender med at Lucas får næseblod, og bliver slået bevidstløs. Jeg kigger forskrækket på Grayson, som er på vej hen mod mig. Han stiller sig forenden af sengen ig betragter mig lidt. Jeg har kun mine g-streng på, min top og så selfølgelig en bh indenunder.
"Har han gjordt noget ondt ved dig?." Spørger Grayson.
"Nej." "Han nåede det ikke.. inden at du kom." Siger jeg og synker en klump.
"Tag noget tøj på, og så kører jeg dig hjem." Siger han bestemt.
"Du behøves ikke at køre mig hjem. Jeg skal følges med Alexandre, og jeg kender dig jo knap nok." Siger jeg og døjer med at spænde låsen til min nederdel. Han kommer hen til mig.
-
-}{~}{-
-
"Du kan stole på mig." Hvisker han bagfra i mit øre.
"Og forresten. Så bør en pige som dig ikke gå alene ude om aftenen når der er mørkt." Siger han og lyner min lynlås.
"Hvad mener du med en pige som dig?." Spørger jeg og vender mig om, så jeg står og kigger ham i øjnene.
"Ikke noget, men der er nogle farlige typer når der er så mørkt, og du skal ikke gå alene." Siger han bestemt, og kigger mig dybt i øjnene. Jeg er lavere end ham, så jeg kigger op og han kigger ned på mig.
"Jeg følges med Alexandre." Siger jeg bestemt, og tager mine sko på.
"Hun er for fuld, og hun kan ikke beskytte dig hvis der sker noget." Siger han.
"Skal jeg så bare lade hende være her. Helt alene?." Spørger jeg.
"Jeg har en ven som jeg har en aftale med. Han holder øje med hende, for ham Jack fyren hun er med.. er ikke et særlig dejligt menneske." Siger han og kigger undrende på mig.
Jeg rejser mig op, og går hen mod ham. -
-}{~}{-
-
Han kigger betragtende på mig.
"Jeg har det ikke så godt." Siger jeg og tager mig til panden, da mine knæ knækker sammen og jeg er lige ved at falde sammen, men Grayson når at tage fat om mig. Han løfter mig hen i sengen.
"Heather?"
"Har han gjordt noget til dig?." Spørger Grayson. Jeg ryster på hovedet.
"Det er en drink. Han har puttet noget i den drink han gav dig." Siger Grayson.
"Kys mig." Ryger det ud af mig.
"Hvad? Nej." Siger Grayson. Jeg tager fat om hans nakke og prøver at skubbe hans læber ned til mine.
YOU ARE READING
apokalypsen
Science Fiction🖤PIGE FORFATTER🖤 ~De døde vågner~ - Så startede dommedag.. - "Du er en af dem" "Kys mig Grayson" "Jeg vil dig." - Poster så tit jeg kan.. Kærlighed, drama og vold