part 1 del 8

1 0 0
                                    

  "Lucas vil du ikke nok lade vær." Beder jeg.
"Kom nu. Vi skal bare have det lidt sjovt. Du vil elske det." Siger han og kysser mig op af halsen. I starten kommer der en stønnene lyd ud af mig, og vil have at han skal blive ved med at kysse mig, men efter som han så begynder at åbne min top, begynder jeg at syntes at det er ubehageligt.
"Lucas.."
"Stop." Prøver jeg imens han kysser mig.
"Ikke.. tag.. tøjet af mig." Siger jeg og prøver at puffe ham væk.
"Heather!.. stop med at prøve at puffe mig væk, for jeg vil ikke stoppe.. jeg vil dig.. virkelig meget." Siger han bestemt. Jeg begynder at ryste, og hopper op af sengen inden han når at røre mig.
-
-}{~}{-
-
Jeg suser hen til døren og prøver at åbne, men den er låst, og nøglen sidder ikke deri. Jeg vender mig om og ser Lucas stå og vifte med nøglen.
"Er det den her du vil have?." "Så må du hellere komme og tag den." Siger han. Jeg synker en klump, og går langsomt hen mod ham. Jeg ender med at stå helt tæt op af ham, hvor han bare står og betragter mig. Jeg slår ud med armen i håb om at få fat i nøglen, men han er hurtigere og fjerner hånden.
"Så nemt er det ikke." Hvisker han i mit øre, og kører hans hånd ned på min hofte.
"Lucas.. lad være. Jeg har ikke lyst til det her, ligeså meget som du vil. Du bliver nødt til at forstå mig." Siger jeg bedende.
"Årh jo du har.. jeg kan se det i dine øjne. De snakker til mig." Siger han og går hen på den anden side af mig, og kaster nøglen ned i en vasketøjskurv, og puffer mig ned i sengen. Han lægger sig ovenpå mig og holder mine hænder oppe over hovedet.
-
-}{~}{-
- "Stop!! Slip mig!." Siger jeg irriteret og vrider mig.
"Slap af. Du vil elske det." Hvisker han i mit øre, og kysser mig på halsen. Han tager min nederdel af og prøver at få resten af tøjet af. Til sidst bliver jeg så træt, at jeg ikke kan gøre mere modstand, så jeg bare kan ligge, mærke og se på det. Men pludselig bliver Lucas revet væk. Jeg når ikke at se så meget, end at han bliver skubbet op mod vægen. Det er Grayson?!.. hvordan er han kommet herind? Døren står ikke engang åben.
"Hvis du røre hende igen brækker jeg nakken på dig." Snerre Grayson af Lucas. Men Grayson bliver puffet væk af ham.  

apokalypsenWhere stories live. Discover now