Harry's POV
ვაპირებდი კიდევ შემეჩერებინა,მაგრამ ეს რომ გამეკეთებინა იქ შარვალში პატარა სტაილსი რომ არის ფეხზე წამომხტარი,სხვა დროს ალბათ გამებუტებოდა,გაჯიუტდებოდა და აღარც ადგებოდა დღევანდელი წამების გამო, ამიტომ უბრალოდ ავყევი ბეტის,ნაზად შემოვსვი გასასინჯ მაგიდაზე და ფეხები დავაშლევინე,მათ შორის მოვექეცი და ნაზად ვკოცნიდი.მესმოდა როგორ კვნესოდა ხმადაბლა. ხელს ნაზად ვუსვამდი ზურგზე.თვალები დახუჭვოდა და თითებს ჩემს კულულებში ხლართავდა
-დარწმუნებული ხარ? -ბოლო შანსი მივეცი,რომ გადაეფიქრებინა,თუმცა თავი დამიქნია და კაბა თავისით გადაიძრო.გამეცინა,ყელში ნაზად ვაკოცე და სველი კოცნებით მკერდამდე ჩამოვყევი,ბრა გავაძრე და ძუძუს თავზე ოდნავ ვუკბინე,რაზეც ხმამაღლა ამოიკვნესა. მიუხედავად იმისა,რომ ამ პალატაში ძალიან ბევრჯერ მქონია სექსი,ის მაინც განსხვავებულია.ყველასგან განსხვავებული.
-მოდი აქ დაწექი -ხმადაბლა ჩავჩურჩულე ყურში და გახურებულ კანზე ენა გადავუსვი.ღრმად სუნთქავდა,ნერვიულობაც შესამჩნევი იყო,თუმცა მას არასოდეს არ ვატკენ,არასოდეს ვავნებ რამეს.
-ყველაზე ორიგინალურად დაკარგავ ქალიშვილობას -სიცილით ვუთხარი.არ მინდა,რომ დაძაბული იყოს,პირიქით,მინდა რომ მოეშვას და თავი თავისუფლად იგრძნოს. -პირდაპირ იმ მაგიდაზე,სადაც პირველად გაგსინჯე და ფეხები გამიშალე
-ჰარიი -დაიბუზღუნა და მორჩილად დაწვა მაგიდაზე.ისევ გამეცინა და ფეხები სპეციალურ დასადებზე შემოვაწყობინე.წინ ისეთი საოცარი ხედი მეშლება..თვალები დავხუჭე და ამოვიოხრე,მაისური გადავიძრე,თითები კი ნაზად გადავატარე პატარა გოგონაზე,რომელიც საოცრად სველი იყო,მხოლოდ ჩემთვის.
-თუ გინდა მაგიდას ცოტა ზემოთ ამოვწევ,რომ ჩემთან უფრო ახლოს იყო -შევთავაზე რაზეც თავი დამიქნია.მისკენ წავედი,ფეხები ცოტა ქვევით დავუწიე, ზურგი კი ზემოთ ამოვუწიე.ასე უფრო ადვილად შეძლებს,რომ სექსის დროს თავისუფლად მოეფეროს ჩემს კულულებს.შარვალი გავიხსენი შემდეგ კი სწრაფად მოვიშორე სხეულიდან
-შენი ტრუსი მალე გაიხევა -მხიარულად მითხრა.გამეცინა და თავი დავუქნიე. ნამდვილად ძალიან აგზენბული ვარ,ასე არასოდეს ვყოფილვარ,არასოდეს. მომწონს რომ დაძაბულობა მოუხსნა,ასე მეც არ ვინერვიულებ. ეს პირველად ხდება ჩემს თავს,რომ სექსით ვკავდები ქალიშვილთან. მასთან ახლოს მივიწიე.ფეხებს შორის დავუდექი,ტრუსიც მოვიშორე სხეულიდან და პენისი ნაზად შევახე სასირცხო ბაგეებზე.ხმადაბალი კვნესა მოსწყდა მის ბაგეებს,რაზეც გამეღიმა
-ხომ არ გეშინია? -ხმადაბლა ვკითხე.
-ცოტა,მაგრამ გენდობი -მიხარია რომ მენდობა.მთავარიც ეს არის ყველანაირ ურთიერთობაში.ნდობა ყველაფერს აძლიერებს. თითებით მისი ქვედა ბაგეები ერთმანეთს დავაშორე და ყელში ნაზი კოცნების დატოვება დავუწყე,რომ ყურადღბა გადაეტანა სხვა რამეზე. ხელები წელზე მომხვია და თითებით ნაზად მეფერებოდა.ვფიქრობ რომ უკვე დროა.ოდნავ მივაწექი და გავიგონე როგორ ამოიკვნესა,თან მხარზე ფრჩხილებს მისვამდა,ყელში კი ვნებიანად მკოცნიდა. ოდნავ შევედი მასში და მეც ამოვიოხრე.
-ჯანდაბა -თვალები დავხუჭე და კიდევ უფრო მივაწექი. როგორც ჩანს ელასტიური ვაგინა აქვს,რაც ძალიან აადვილებს ყველაფერს და ეს მომწონს.ძალიან მომწონს!
-კარგად ვარ ჰაზ,განაგრძე -ყურში მგზნებარედ ჩამჩურჩულა და კიდევ უფრო ღრმად შევედი მასში.ვიგრძენი როგორ ჩამესო მისი ფრჩხილები კანში და ხმამაღლა ამოვიოხრე.ჯანდაბა.ამხელა ვნება ცხოვრებაში არ განმიცდია.
-გტკივა? -ხმადაბლა ვკითხე.მიუხედავად იმისა,რომ ვიცი სტკივა მაინც ვკითხე. მასში ვიყავი და არ ვინძრეოდი.მთელი სხეული დაძაბული მქონდა,ეს ჩემთვისაც ძალიან რთულია,რთულია რომ ვტკენდე,მას ვისაც არ მინდა სტკიოდეს
-ცოტა,მაგრამ არ არის ისეთი ტკივილი,რასაც ვერ გავუძლებ -ხმადაბლა ჩაიცინა. მივხვდი,რომ ამ ჩაცინებით შემაგულიანა,რამაც გამათამამა.მხარზე ნაზად ვაკოცე და მკერდზე ნიშნის გაკეთება დავუწყე,თან ნაზად გამოვიწიე უკან.მისი კვნესა ყურში ისე სასიამოვნოდ ჩამესმოდა,რომ ვგრძნობდი მალე მივაღწევდი პიკს.ამასთან დამატებული ძალიან ვიწროა და ეს ჩემი პატარა ბიჭისთვისაც სრული ნეტარებაა. ნელ-ნელა ისევ მასში შევედი.მომწონდა,როდესაც ჩემი ქმედებები სიამოვნებდა,რასაც მის კვნესით ვხვდებოდი. ჯანდაბა,საოცრებაა.ნამდვილი სამოთხე.
რამდენჯერმე ისევ შევედი მასში და ვგრძნობდი როგორ დამეჭიმა მთელი სხეული.ხელი თმაში შევუცურე და ოდნავ მოვუჭირე,თან ვცდილობდი უფრო ღრმად შევსულიყავი მასში.რამდენიმე ბიძგი და მივხვდი,რომ ეს უკვე პიკი იყო. ღრმად ამოვიოხრე და რამდენიმე წამში მისგან გამოვედი.თავი უკან ედო,პირი ღია ჰქონდა და ხმამაღლა სუნთქავდა.ღმერთო,საოცრება იყო.ნამდვილი საოცრება.
-საოცრება ხარ,ბეს -დავიჩურჩულე და ნაზად ვაკოცე ტუჩებზე,თითები კი უკვე დაქალებულ გოგონაზე გადავუსვი.ხმადაბლა ამოიკვნესა და ხელები ძლიერად მომხვია მხარზე
-ასე არასოდეს ვყოფილვარ,მგონია რომ დავფრინავ -გაცისკროვნებული სახით მითხრა და ნაზად მაკოცა. მიხარია რომ ბედნიერს ვხედავ,მიხარია,რომ ასეთი ჩემს გამო არის და ცოტახნით მაინც დავავიწყე მისი ოჯახური პრობლემები.
-გტკივა? -რამდენიმე წამიანი კოცნის და ჩახუტების შემდეგ ვკითხე.თავი გააქნია
-არა,თავიდან მეტკინა,შემდეგ აღარ -მხრები აიჩეჩა -არადა მეგონა ისეთი მწარე იქნებოდა,რომ ვერ გავუძლებდი და აქედან გავიქცეოდი -ნაზად გამიცინა და ფეხები ქვევით ჩამოწია
-ეს იმიტომ,რომ ელატიური ვაგინა გაქვს -ტუჩებზე ვეამბორე
-არა,ეს ელასტიური ვაგინის გამო კი არა შენს გამო არის რომ ტკივილი არ მიგრძვნია. შენ დამპირდი და პირობა შემისრულე -ჩუმად დაიჩურჩულა. გავიცინე და შუბლზე ვაკოცე. ასეთი რამ არასოდეს განმიცდია. არასოდეს ვყოფილვარ გოგონასთან ასე.არასოდეს მქონია სურვილი,რომ სექსის შემდეგ გოგონა ჩამეხუტებინა,მოვფერებოდი და ჩემს მკლავებში დაეძინა,მაგრამ ახლა სულ სხვანაირად ვფიქრობ. მინდა ბეტი ჩემთან წავიყვანო.მინდა ჩავიხუტო,მინდა ჩემს მკლავებში დავაძინო და მთელი ღამე ვეფერებოდე.უბრალოდ მინდა,რომ ჩემი იყოს.
-იქნები ჩემი Girlfriend ი? -ხმადაბლა ვკითხე. ეს სიტყვა იმდენად შორს არის ჩემგან.. გელფრენდი,შეყვარებული.. თუმცა მინდა სულ ჩემთან მყავდეს,არ მინდა გავუშვა, არასოდეს. ამიტომ ცდად ღირს.
დავინახე როგორ გამოესახა სახეზე გაკვირვება და თვალებში ცრემლების ნაპერწკლებმა გაუელვეს.თითებით ნაზად მოვწმინდე ცრემლები. დავიჯერო რაიმე არასწორად ვთქვი?
ხმა არ ამოუღია,უბრალოდ ჩემს ბაგეებს დაეწაფა და ისე მაკოცა,როგორც არასოდეს არავის არ უკოცნია.თითქოს მთელი გრძნობები,ემოციები,სიყვარული ჩააქსოვა ამ კოცნაში.
განა ეს თანხმობას არ ნიშნავს?------------------
არ გთხოვთ.მოვითხოვ იაქტიუროთ
YOU ARE READING
Dr.Styles
Teen Fictionმოთხრობა ჩემი არ არის მაგრამ ძალიან მიყავრს და გადავწყვიტე აქ დამედო რადგან ჯერ Wattpad-ზე არ შემხვედრია.იმედია მოგეწონებათ.