Harry's POV
გვიანი იყო როდესაც ბეტის ჩაეძინა და კარავში შევიყვანე,იქამდე კი ყველაფერზე ვსაბრობდით.უფრო სწორად რომ ვთქვა,ყველაფერზე წარსული მოგონებების შესახებ.ბავშობა,სკოლა,პირველი სიყვარული..
ახლა,როდესაც სძინავს და მის მშვენიერ სახეს ვუყურებ,ვხვდები რომ მისთვის მიღირს ყველაფერი და აქამდე რაც იყო,კლუბები,ყოველ საღამოს სხვადასხვა გოგონებთან სექსი,გართობა,ყველაფერი სისულელეა. ამაზე ძლიერი და მაგარი გრძნობა არაფერი არ არის და ახლა ვხვდები,რომ აქამდე ეს ყველაფერი ფუჭად დროის კარგვა იყო.როდესაც ვიაზრე,რომ ბეატრისის გარეშე ისევ ყველაფერი იგივენაირად იქნებოდა. ერფეროვნება მაგიჟებდა,ახლა კი ის მყავს.ვხვდები რომ ჭკუიდან მშლის,მაგიჟებს!
ახლა ვიცი,რა არის სიყვარული,ახლა ვხვდები რა არის,როდესაც ვიღაცაზე ზრუნავ,როდესაც ვალდებული ხარ ის დაიცვა,რაც შენია,რაც შენ გეკუთვნის. არავის არასოდეს არ მივცემ იმის უფლებას,რომ გული ატკინოს. არასოდეს მყვარებია,არასოდეს განმიცდია ის,რასაც მასთან განვიცდი, არასოდეს მქონია სექსი სიყვარულით და გეფიცებით ახლა ვხვდები,რომ აქამდე უბრალოდ ცხოველურ ჟინს ვიკმაყოფილებდი,ნამდვილ სიამოვნებას კი მხოლოდ მასთან განვიცდი.
როდესაც ვხედავდი ყოველდღე კლუბებში გოგონებს,ვისთვისაც მხოლოდ სექსი და ფული წარმოადგენდა ყველაფერს,გოგონებს,რომლებიც ნებისმიერ ბიჭს მისდევდნენ სახლში იმისთვის რომ სიამოვნება მიეღოთ.მართალია,არაფერს აშავებენ,უბრალოდ კავდებიან სექსით მათთან ვინც მოსწონთ,მეც ზუსტად ეგეთ გოგონებთან მქონდა ყოველთვის კავშირი,უამრავი მათგანის სახე და სახელიც კი არ მახსოვს. ეგეთ გოგონებს მარტივად,პატიოსან ძუკნებს ვუწოდებ. პატიოსან ძუკნებს,იმიტომ რომ სექსში ფულს არ იღებენ და ამით უბრალოდ სიამოვნებას ღებულობენ,თუმცა ძუკნებს იმიტომ,რომ ალბათ ნებისმიერ ბოზს გაუსწრებენ კაცების რაოდენობით,უბრალოდ ისინი ამაში ფულს იღებენ.
და აი ამ დროს,როდესაც ლონდონში სიცოცხლე ჩქეფს,როდესაც ახალგაზრდები ნარკოტიკს იკეთებენ,ეწევიან,სვამენ ან თუნდაც აბორტს იკეთებენ,ჩემი პატარა, უმანკო გოგონა ბუნებაში სურათებს იღებდა და მის პატარა დას ასეირნებდა.
ჩემს კლინიკაში ბევრჯერ ყოფილა შემთხვევა,რომ 16-17 წლის ბავშვი მოსულა მუცლის მოსაშლელად. ამ საქმეს ჩემი ხელით არასოდეს გავაკეთებ და საერთოდაც, მინდა რომ აიკრძალოს აბორტი! თუ ის იციან,როგორ გაუშალონ ფეხები კაცებს და როგორ იკვნესონ,ისიც უნდა იცოდნენ რომ ან თავი უნდა დაიცვან ან სხვა შემთხვევაში უდანაშაულო ბავშვი არ მოკლან.
კიდევ უამრავი მიზეზია,რატომაც შემიყვარდა ის.იმხელა სიამოვნებას განვიცდი,როდესაც ვიაზრებ,რომ ბეტისთვის ერთადერთი მამაკაცი ვარ,როდესაც ვიაზრებ,რომ არავინ არ იცის როგორია ის საწოლში,რომ ყველასთვის მიუწვდომელია,თუმცა მხოლოდ მე შემიძლია გავუკეთო ის,რაზეც სხვას მხოლოდ ოცნება შეუძლია,რომ ახლაც კი ტანში ჟრუანტელი მივლის.
მინდა,რომ მისთვის ვიბრძოლო,მინდა რომ იმ სიყვარულისთვის ვიბრძოლო,რაც მასთან მაკავშირებს.მეშინია,ცხოვრებაში პირველად ვაღიარებ,რომ რაღაცის მეშინია. მისი დაკარგვის შიში იმ წამიდან თან მდევს,რაც პირველად ვაკოცე.
ყოველ წამს ვგრძნობ მის მიმართ მონატრებას,იმის მიუხედავად რომ აქ მყავს, გვერდით ვუწევარ,მის თმაზე ნაზად ვთამაშობ,შემიძლია ჩავეხუტო მაინც მენატრება. აი ეს მშლის ჭკუიდან! ვერასოდეს ვიფიქრებდი ოდესმე ასეთი რაიმის განცდა თუ შეიძლებოდა,ვერასოდეს ვიფიქრებდი,რომ ასეთი გრძნობები არსებობდა.
მეშინია,რომ ჩემი გრძნობები მასზე ძლიერი არ იყოს.ყველა ურთიერთობა ჯოჯოხეთის გავლით მიდის,ნამდვილი ურთიერთობა კი,უკვე იქ არის. ვიცი,რომ ამ ფიქრებს ვერასოდეს ვერავისთან ვიტყვი,ვიცი რომ ისე ვფიქრობ,როგორც ნამდვილი ძუკნა,მაგრამ ასეა. ისე ვარ შეყვარებული,რომ პარანოიამ შემიპყრო. მისი დაკარგვის შიში სულ თან მსდევს.
-ჰაზ -ხმადაბლა დაიჩურჩულა ხმადაბლა ბეტიმ და ჩემი ფიქრებიც წამებში გაწყდა
-აქ ვარ პატარავ -ყურში ჩავჩურჩულე და ოდნავ ქვევით ჩავიწიე,რომ ჩავხუტებოდი, თან პლედი გავუსწორე,რომ ზურზე დამეფარებინა მისთვის. მასთან უფრო ახლოს მივიწიე,გულში ჩავიკარი,ჯერ მტკივან ხელზე ნაზად ვაკოცე,შემდეგ კი შუბლზე მივადე ტუჩები
-ძალიან მიყვარხარ -ისე მითხრა,რომ თვალი არ გაუხელია.
-მიყვარხარ -მეც გავეცი პასუხი,შემდეგ კი გავიღიმე ისე,თითქოს ის დამინახავდა. ბედნიერი ვარ,რომ ის მყავს. აი ხომ ხედავთ,სულ გამოვსულელდი და უაზროდაც ვიღიმი. ახლა ლუი რომ მხედავდეს ნამდვილად მეტყოდა,რომ მინიმუმ გამოვსირდი და მაქსიმუმ.. წარმოდგენაც არ მინდა რას მეტყოდა. ისევ გამეცინა და თმებზე ნაზად დავუწყე მოფერება. არ მინდა,რომ დავიძინო.ღამე რამე რომ გაუჭირდეს?!
YOU ARE READING
Dr.Styles
Teen Fictionმოთხრობა ჩემი არ არის მაგრამ ძალიან მიყავრს და გადავწყვიტე აქ დამედო რადგან ჯერ Wattpad-ზე არ შემხვედრია.იმედია მოგეწონებათ.