Európán áthaladva a tenger sötétkék felszíne tárult szemünk elé. A meleget eresztő magánrepülőn keresztül is lehett érezni a kintről áradó hűvös éghajlatott. És ez teljesen megbélyegezte az amúgy is fáradt testünket. Hisz Svédország és Ausztrália közti távolság magángéppel 14 órás út; plusz még az idő eltolódás, ami körülberül 6 óra. A repülőgép ablakán, csak a hold fényes ragyogása szűrődött be. Az ég sötét volt és tiszta, amit a tenger felszíne is magába szívott. Az egész olyan volt, mintha csak a full sötétségbe repülnénk. És mégcsak most hagytuk el Lengyelországot, ami azt jelenti, hogy 1 óra van márcsak hátra, aztán megérkezünk a hófedte világba. Hátrafordultam, s lecsekkoktam a többieket, de apa mély álomba borult, miközben hátra volt döntve széke, s ölében a két fiú szuszogott álomtól megszédítve. India Rose anya telefonján nézett valamit, de a hangokból ítélve a kedvenc sorozatát mégpediglen a Miraculoust, viszont látni lehet a kislány hibátlan arcán a bágyadtság tükröződését. Vele szemben anyu egy magazint olvasgatott. A reggeli hullámtól fodrozódó haja, most alul volt összekötve, csak néhány rakoncátlan tincs állt szerteszét. Az én kontyom is már inkább egy madárfészekre hasonlított, így kiengettem szőke tincseimet, s hagytam vállamon túlra hullani. Unalmamban csináltam egy fényképet instangram mysztoriba, amit meg is osztottam.
Mivel nem tudtam mit csinálni, így az ablaknak döntve fejemet figyeltem a tenger és az ég egybeforrását. A szürke színkavalkádban úszó ragyogó holdat. Mint minden este, amikor látni lehet mindig magával ragad, s elhomályosítja elmémet olyannyira, hogy ha szólnak hozzám nem reagálok. Mert talán az összkép adja az egésznek a gyönyörűségét, a meghittségét és a nyugalmát.
Eme kép szemgyönyörködtetésben a telefonom rezgése zavart fel. Tompán oldotottam fel a telefont, s álomtól megtompítva válaszoltam Harrison kérdésére.
KAMU SEDANG MEMBACA
Együtt? ✯Why? -Miért? folyt. Tom H. FF. ✯
Acak✨BEFEJEZETT✨ ❝Amikor az ember azt hihetné, hogy néhány dolog lehetetlen még akkor is, ha oly közeli, akkor reménytelennek érzi a helyzetet, elkönyveli elfedetnek. Majd elég egy apró gondolat, hozzá állás, s az érzés megfordítható.❞ Ha Chris Hemswort...