Lassan fogyasztottam forró ebédem délután 4 órakkor. Egyedül ültem konyhánkban lévő asztalunknál, miközben pörgettem instagram fiókomon felugró új bejegyzéseket. A sok szelfi, tükör szelfi virított előttem szebbnél -szebb lányokkal az élen. Csodálatos fogsorokkal, snapchet filterekkel megbabonázva. Sose volt szokásom szelfit feltölteni, ha meg igen akkor az már nagyon régen volt. Amióta a rendes szüleimmel élem mindennapjaimat letöröltem azokat a képeket, s Camamberről és quokkaról, -aminek apa sikeresen elnyerte a bizalmát- osztok meg bejegyzéseket néhanapján. Nem tudom, milyen felindulásból, de lementettem a rólam készült portrékat, amit Nikki csinált sunyiban, miközben én merengtem a gondolatok tengerében. Hisz mi van akkor, ha egyszer én is megosztok magamról egy alkotást? Egy alkotást, mely tükrözte igazi énem. Mely nem más, mint a morfondírozások, gondolatok, álmodozások létesítménye. Ez jellemez engem. S ennél jobban, csak egy ábra tudja tükrözni emezt. Nem habozva osztottam meg a fotót, s rá pár másodpercre rokonaim, barátaim hol kedvelték a szerzeményt, hol kommenteltek alá.
hazosterfield és további 101 ember kedvelipamhemsworth: Sokszor egy ritkán kapott pillanat, tükrözteti meg önmagunkat!✨
Az összes (10) hozzászólás
Ambirana.italiano: Finalmente hai una tua foto 🙄💙(végre egy kép magadról)
Hardy_0805: na, hát ennek már ideje volt🤤🥰
Kedveltem a hozzászólásokat, s örömmel könyveltem el, hogy ilyen jól fogadták önarcképemet. Majd a görbe, mely szám sarkát díszítette, még szélesebbre húzodott, amint megláttam, hogy Tom is kommentálta a bejegyzésemet. Nem fogott el riadalom, annak gyanánt, hogy megtudhatják, mert privát fiókomat csak olyanok követik, akiknek bármilyen köze van/ volt hozzám. Akik mindent tudnak rólam. Kik a szüleim, kik vesznek körbe jelen pillanatban. Mindent...
tomholland2013: gyere fel, hogy élőben is nézhessem gyönyörűségedet!🥺💕
Gyorsan fogyasztottam el a maradék spagettim pár tésztáját, majd mosogatás után egyből szobánk felé vettem az irányt. A széles vigyor, mely arcomat szépítette meglepődésre váltott, amint Tristan vékony karjai lábaim köré fonódtak, s fejét combomra hajtotta. Ölelésbe vont és nem engedett. Végig simítottam szőke tincsein, s leguggolva hozzá összevontam szemöldökömet.
-Minden rendben öcsi? -simítottam ki haját arcából, mely izgatottságot és kételyt mutatott.
-Igen, csak lenne egy kérdésem! -csillogva tekintettek rám igéző kék szempárjai.
-Na -kacagtam el magam izgatottságát látván.
-Olyan kevés időt töltöttünk együtt, mármint, mint az egész kis csapat és hallottam este apát és anyát beszélgetni -nézett hátra válla fölött szobájuk ajtajára, majd halkabbra vette hangját. -Arról beszéltek, hogy apa több időt szeretne tölteni a többiekkel, mert lassan vége a bosszúállók forgatásának és szétvállnak útjaik! -folyamatosan kattogott az agyam, miközben hallgattam szavajárását.
ESTÁS LEYENDO
Együtt? ✯Why? -Miért? folyt. Tom H. FF. ✯
De Todo✨BEFEJEZETT✨ ❝Amikor az ember azt hihetné, hogy néhány dolog lehetetlen még akkor is, ha oly közeli, akkor reménytelennek érzi a helyzetet, elkönyveli elfedetnek. Majd elég egy apró gondolat, hozzá állás, s az érzés megfordítható.❞ Ha Chris Hemswort...