Fogalmam sincs hol is kezdthetném. Mit is mondhatnék, hogyan is zárhatnám le ezt teljesen.
Hisz a Miért? -et és az Együtt? -et már több, mint 2 éve írom/írtam. Ez az a könyvsorozat, mely megmutatta nekem, hogy milyen irányba is kell fordítani az életemet. Persze ez nélkületek se ment volna. Ha nem mondjátok véleményeiteket, legyen pozitív vagy negatív, akkor nem jutottam volna el ideáig. Sokszor hunyázkodtam meg, voltam azon a ponton, hogy befejezem és félbe hagyom ezt az egészet. De Ti nem hagytátok! Még, ha az csak egy ,,Folyti!!!" hozzászólás is volt. Támogattatok, felhúztatok az írásnak egy sötét bugyrából. Szóval köszönöm mindenkinek! Annak is, aki félúton kilépett olvasásából, s annak is, aki a végére csatlakozott be! De azokat a személyeket se hagyjuk ki, akik a kezdetek-kezdetétől velem, vagyis Pamelával tartottak.
Viszont a legnagyobb köszönetem az Chris Hemsworth-öz szól. Mivel az eredeti gondolatomban egy róla írt szerelmi történetet szerettem volna létrehozni, amely végül egy Tom Hollandosra fordult. Ez azért lett így, mert nem éreztem helyesnek azt, hogy úgy írjak Chrisről, hogy felesége és gyerekei vannak. De ez mára megváltozott mióta láttam az új Netflixes filmjét. Szeretném is nektek bemutatni új gondolatmenetemet:
Remélem ugyanannyira fog érdekelni benneteket, mint Pameláék története.Emellett szeretném megköszönni Tomnak, hogy ennyire helyes, páratlan személyisége. Sokan vagyunk vele, hogy nélküle a világ nem lenne elég kerek. Ő marad mindenki számára az örök Pókember. Ő marad örökre nálam Pamela szerelme. Az én és ti örök Tomelátok.
Olykor sírtam, olykor nevettem, olykor pedig csak széles vigyorral ültem a kanapén. Szeretlek titekete!❤️
Nem is szeretném szaporítani a szót, nem is tudom igazán leírni, hogy mi is kavarog bennem, csak annyi, hogy KÖSZÖNÖM SZÉPEN! SZUPEREK VAGYTOK!❤️❤️❤️
MEGÉRDEMLITEK, HOGY LÁSSÁTOK KI ÍRTA A REGÉNYT! (⬆️⬆️⬆️)
Szeretném megkérdezni, hogy - hogy tetszett a befejezés?
YOU ARE READING
Együtt? ✯Why? -Miért? folyt. Tom H. FF. ✯
Random✨BEFEJEZETT✨ ❝Amikor az ember azt hihetné, hogy néhány dolog lehetetlen még akkor is, ha oly közeli, akkor reménytelennek érzi a helyzetet, elkönyveli elfedetnek. Majd elég egy apró gondolat, hozzá állás, s az érzés megfordítható.❞ Ha Chris Hemswort...