💫 29.rész 💫

967 92 13
                                    

Raptorok!🦖

Változtattam a részen, mivel hosszúra sikeredett és úgy gondolom vagytok egy páran, akik nem olvassák végig, ezért két részre szedtem. Holnap publikálásra kerül a másik fele is. Köszönöm a megértéseket!

Nem tudtam, hogy mit jelent az, hogy a buli megváltoztatja az estémet egészen odáig, míg ott nem álltam a dj pulttal szemben, s figyeltem egy Vodkával kezében táncoló Tomot, amint dekoratív lányokkal oldalán ropja az éppen felcsendülő Hangover feldolgozást. Élvezi a csajok simulós mozgásait, issza az üveg alkoholját és élvezi az életet, amíg én ott lent állva a tömeg sokaságában józanul forgatom a szemeimet.

-Jó, mégis kérek valamit! -álltam meg a pultnál Harry mellett, aki épp akkor kérte ki az alkoholokat.

-Na, hova ez a meggondolás? -kérdezte mosolyogva, miközben ujjával a zene ritmusát dobolta.

-Nem bírom nézni, ahogy a miniszoknyás lányok kéretik magukat Tomnak, aki még élvezi is a helyzetet! -morgolódtam fejemet támasztva.

Harry csak figyelte morcos arcom, s azon mosolyogva jót szórakozott rajtam. Néztem  orcáját, amin a fénylámpák különféle színei táncolnak rajta. Aztán tekintete elsiklott mögöttem, s láttam, amint kikerekedve szemeit zavartan lesüti azokat, miközben göndör fürtyeibe túr. Hátra fordultam és akkor megpillantottam tőlünk három széknyi távolságra ülő, fekete hajú lányt. Mikor tekintetünk találkozott kérdőn felvontam szemöldököm, de a lány zavarodott arcát látván megenyhült vonásom. Előítélet ide vagy oda mimikája elárulta, hogy nem abba a csapatba tartozik, mint azok kik Tom Holland oldalán várják a csodát, hogy széttegyék lábukat.

-Miért nem mész oda? -kérdeztem visszafordulva a fiúhoz, aki folyamatosan a pulton lévő poharakat figyelte. -Harry hahó! -csettingettem arca előtt, mire feleszmélve megjutalmazott csillogó szemeivel.

-Nem hagylak egyedül! -szemöldököm az égig húzodott, amint meghallottam ezt a kijelentést.

-A világ legszarabb kamuját adtad most elő! -dörgöltem az orra alá, aki csak idegesen fújtatott egyet.

-Kibírhatatlan vagy ilyenkor! -vágott vissza idegesen.

-Milyenkor? -ráncosítottam homlokom, mert nem igazán értettem, hogy mire érti ezt.

-Amikor ellepi agyadat a féltékenység! -kapta fel a poharokat, majd otthagyott egyedül a bárpultnál, idegenek környezetében.

-Vagy inkább te vagy zabos, mert egy lány zavarba hozott! -motyogtam orrom alatt hiába a tudattal, hogy úgysem hallja.

-Adhatok valamit? -rázott vissza gondolataimból a bárpultos lány.

Szőke, vasalt haja vállain túl hulott, fekete pólót viselt, melynek bal mellrészén a buli logója és neve díszelgett. Arca sminktől ázott, tekintete fáradt volt és gyatra.

-Valami erőset! -válaszoltam neki egy sóhajtás közepette, miközben ő biccentve megfordult és valamit előállított nekem.

Én közben a tömeget figyeltem, kiknek fél százaléka, már nem volt józan, a többi pedig vagy most érkezett, vagy pedig félkészen táncikáltak a különféle bulizós zenékre. Tekintetemmel folyamatosan Tomot néztem, aki továbbra is a dj-s mögött állva ringatta testét. Hiába a mellette viháncoló lányoknak görbére szökött szám, amint a részeg Holland fenomenális csípőmozgását figyeltem.

-Tessék! -lökte elém az üvegpoharat, aminek színét nem igazán tudtam kivenni, de illatából ítélve nem tétováztam vele egyben lehúztam az egészet.

Együtt? ✯Why? -Miért? folyt. Tom H. FF. ✯Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin