-Lea! -fordult meg barátnőm szobánk ajtaja előtt.
Kérdőn vontam fel szemöldököm, miközben az alkoholtól okozott figyelmetlenségemet próbáltam elnyomni. Kicsit sokat ittam, de kívételesen úgy éreztem, hogy nagyon is szükségem volt rá. A ráadás pedig márcsak Tom heves csókjai voltak. Élveztem. Élveztem minden egyes percét. Tudom, hogy holnapra úgyis megbánom, mégis nem érdekelt. Ebben a percben nem.
-Tessék? -kérdeztem vissza fürkészve arcát, mégis homály fedte azt.
-Nagyon becsiccsentettél Pam! -paskolta meg vállam tartva a távolságot, amit alkoholtól bűzlő szájszagom okozott. De én csak megvontam vállam. -Mindegy én így is elfogadlak! Lenne egy kérésem! -kulcsolta össze ujjait, s felvette a könyörgöm mimikáját.
-Figyelek! -adtam tudtára, mire még méregetett, de aztán sóhajtott egyet.
-Nagyon szeretnék Hazzel aludni... Esetleg nem aludnál Tomnál? -húzta el száját félve válaszomtól.
-Kipaterolsz? -rökönyödtem meg, amire hevesen megrázta fejét védekezés képpen.
-Dehogyis! Csak szeretnék vele egy estét! -pironkodott, amire én csak egy mindentsejtő mosolyt villantottam.
-Jólvan, de csak ma este! -parancsoltam rá. -Nyugtató szex?
-Csak ma este! Mondhatni... -túrt hajába. -Köszönöm édes! -ölelt meg, amit viszonoztam. -Kell a pizsid?
-Lopok egyet Tomtól! -intettem le lazán, de ő csak egy görbét ejtett.
-Láttam elvoltatok ma este! -kacsintott rám, amire arcom teljesen felvette a rózsa piros árnyalatát.
-Egyszer én is lehetek rossz kislány! -elkuncogta magát, majd intett, s bement a szobába.
Elvigyorogtam és a mellettünk lévő csöndes szobához mentem, ahova még mindig felvolt téve a név tábla. Tom és Zendaya. Megráztam fejem, ezzel a rossz érzéseket elhesegetve, de nem jó ötletnek bizonyult, mert szédülést okozott. Beléptem a szobába, miután újra tisztább lett látásom, de a helyiségben csak sötétség honolt.
-Tom? -szólítottam meg a srácot, amint bejjebb léptem.
Hirtelen a mögöttem lévő becsukódott, amire megláttam sötét alakját. Megfogta derekam, majd magához húzva neki nyomott a falnak. Lassan szemem hozzá szokott a sötétséghez, s láttam éles arclécét, mámoros tekintetét. Lefogta kezeim, miközben teljesen a falnak szorított. Éreztem, ahogy az adrenalin és az alkohol keresztezik egymást. Teljesen elködösítették elmémet. Emelett egy teljesen új érzést keltett bennem. Elengedte bal kezem. Így jobb kezével végig simított hajamon, majd a fülem tájékán. Onnan áttért arcomra, majd ajkam puha részén húzta végig nagy ujját. Letért nyakamra, amire jobban felemeltem fejem, hogy hozzá férhessen. Végig szánkózott keze melleim közt, egészen hasam aljáig. Sóhajok hagyták el számat, amint ezeket az élvezetes érintéseket végezte rajtam. Lassan közeledett felém, mégis tekintetét végig az én szemeimen tartotta. Tudtam, hogy csillog a vágytól, melyet ebben a pillanatban érzett, mivel ugyan ezt éreztem magamon is. Játszadozott még velem, amint szemei enyéimet pásztázza, majd arról lesiklik pittyemre, s onnan vissza. Megforgattam íriszeim, s hozzá hajolva ajkaimat övéire tapasztottam. Nem vadul, nem szenvedélyesen, hanem érzékien csókolt vissza. Nyelve végig siklott alsó szájrészemen, ezzel engedélyt kérve egy nyelvtáncra, amit meg is engedtem neki. Tudtam, hogy ilyenkor egyre szenvedélyesebben csókol, egyre hevesebben. Átkarolta derekam, én pedig tarkójánál fontam össze karom, miközben a csók továbbra is tartott. Lassan távolodtunk el a faltól. A cipőt, melyet lent elfelejtettem levenni egy laza rálépéssel leszedtem lábamról. Így a melegséget, csak a harisnyám okozta talpam tájékán.
Elvállt ajkamtól, csak meredt rám, miközben megfogta pólóm szélét, amit egy határozott mozdulattal leszedett rólam, s olyan mozdulattal simította meg melltartóba bogyulált melleimet. A hideg olyan gyorsan járta át félig meztelen felsőtestemet. De érintése és újabb csókjai teljesen elfeledtette velem. Most rajtam volt a sor, hogy elváljak duzzatt szájától. Felemelte kezét tudván, hogy milyen célből hagytam abba nyelvesét. Levettem róla a ruhát, amire végig néztem felső testén. Kidolgozott hasa teljesen az őrületbe kergetett, így nem tétovázva simítottam végig kockáin, s azok között. Az ujjaim csak úgy szántották bőrét. Hasáról végig simítottam mellkasán, majd nyakánál megállva felnéztem szemeibe. Elmosolyodott, s megfogta arcát simító kezeimet. Megcsókolta tenyerem, majd leengedve azokat egy újabb csókra hívott. Megpördített és hátráltatni kezdett egészen addig, amíg az ágy szélébe nem ütköztünk. Szorosan fogta meg derekem, majd úgy dobott le az ágyra. Fölém hajolt, mélyen nézett szemeimbe, miközben keze beszökött szoknyám alá. Éreztem, amint meleg, puha ujja harisnyám lécét birizgálja. Húzni kezdte azt, amire felemeltem derekam, hogy könnyebben menjen neki, de az anyag reccsenését hallván tudtam, hogy elvesztettem egy ruházatomat.
ESTÁS LEYENDO
Együtt? ✯Why? -Miért? folyt. Tom H. FF. ✯
De Todo✨BEFEJEZETT✨ ❝Amikor az ember azt hihetné, hogy néhány dolog lehetetlen még akkor is, ha oly közeli, akkor reménytelennek érzi a helyzetet, elkönyveli elfedetnek. Majd elég egy apró gondolat, hozzá állás, s az érzés megfordítható.❞ Ha Chris Hemswort...