2 : to : 2

1.1K 116 247
                                    

¦

"Ne?!"

Ah, ciddiler mi bunlar? Mantar denen herif, bugün Kore'nin en büyük bankasını soymuş. Sanki beni duymuş gibi ya, bu nedir böyle?

"Peki her hangi bir iz bırakmış mı?"

Hoseok başını olumsuz anlamda salladı. "Bize kanıt olabilecek bir şey yok, sadece küçük bir not bırakmış."

"Ne? Nerede? Ne yazdığını biliyor musun?"

Hoseok cebinden kağıdı çıkardı ve bana uzattı. "Aramalarda tek bunu bulabildik. Kilitli kasanın üzerine bırakılmıştı." Kağıdı elinden aldım ve açtım. Pembe, üzerinde kurdeleler olan bir not kağıdıydı. Ah , bu ne böyle?

Küçük şeyler çaldığımdan, beni küçük işler yapan biri olarak görmeyin. Ben bu işi geçimimi sağlamak için yapıyordum. Ama sizin isteğiniz üzerine, yapabileceğim her şeyi yapacağım artık.

-Sizin tabirinizle;
Zehirli Mantar Bey

"Bu adam bu işi oyun falan mı sanıyor? Bir de Zehirli Mantar Bey yazmış. Bari imzasını da atsaymış."

"Bilmiyorum Hyung, ama açıkçası benim gözümü korkuttu, koskocaman bir bankayı bu kadar rahat soyması, akıl alabilecek gibi değil."

"Ben bu kadar çabuk pes edebilecek bir polis değilim Hoseok, bu yüzden bu mesleği seçtim, hırsımı giderebileceğim en iyi meslek."

"Hyung, onu yakalayabilecek misin?"

"Elbette yakalayacağım." dedim. Yumruğumu sıktım ve sandalyeme oturdum. Yavaşça elimdeki kağıdı buruşturdum. "Hem de öyle bir yakalayacağım ki, şu ana kadar yaptıklarından ve söylediklerinden aşırı pişman olacak."

♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧

"Bölüm Şefim! Bölüm Şefim!"

Duyduğum sesle arkamı döndüm. Elindeki dosyayla, gözlüklü, mavi saçlı bir çocuk bana doğru koşuyordu. Yanıma geldiğinde nefes nefese kalmıştı. Birkaç saniye durdu ve konuşmaya başladı. "Şefim, bu araştırmada baş yardımcınız olmak istiyorum."

Dediği şeyle şaşırmıştım. Çok disiplinli ve sert davrandığımdan, çalışanlar beni sevmezdi. Oysaki bu çocuk baş yardımcım olmak istiyordu.

"Araştırma derken... Mantar olayını kast ediyorsun öyle değil mi?"

"Evet efendim."

Gözlerini gözlerime dikmiş, beklenti içinde bana bakıyordu. Bu nasıl oluyor? Aynı anda hem kötü , hem iyi şeyler beni nasıl buluyor anlamıyorum. Eğer kabul edersem, Hoseok üzülmesin? Çünkü baş yardımcım olarak onu seçmemi bekliyordur büyük ihtimal. Gerçi bu bölüme pek ilgili değil o ama...

"Şefim? Daldınız sanki." Başını yukarıya hafifçe kaldırmış, ne cevap vereceğimi bekliyordu.

Ellerimi saçlarımın arasından geçirerek hafiften gözlerimi kaçırdım. "Imm, ben biraz düşüneyim ha? Sonuçta senin gibi çalışmak isteyen bir sürü insan daha var ve -"

"Ah, çok teşekkürler! Beni hemen reddetmediğiniz için çok teşekkürler Bölüm Şefim! Çok sağolun!" Aceleyle ellerimi sıkıp uzaklaşan çocuğa doğru seslendim .

"Hey! Hey! Adın neydi senin?"

Arkasını döndü ve bir kaç adım yaklaştı. "Ah, söylemeyi unuttuğum için özür dilerim, benim adım Yoongi, Min Yoongi!"

burglar love ¦ namjinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin