¦
Arkasını dönüp gitmesi, gözümün önünden hiç gitmiyor. Kendimi iğrenç hissediyorum. Neden ona öyle şeyler söyledim ki? Aptallıktan başka bir şey değildi. Yavaş yavaş eve doğru yürümeye devam ederken düşünceler tüm beynimi sarmıştı.
Bugün büroya gitmeyeceğim. Zaten bütün gece uyuyamadığımdan, bir gün gitmesem de olur. Hoseok'u arayıp haber versem iyi olur.
Telefonumu açtığımda önüme çıkan ilk numara Yoongi'nin olmuştu. Onu arasam da olurdu. Şu an Hoseok'un numarasını bulmakla uğraşamam.
"Alo Yoongi."
"Efendim Hyung."
"Ben bugün gelmeyeceğim. Evde dinleneceğim biraz."
"Neden Hyung? Bir şey mi oldu?"
"Hayır hayır bir şey olmadı. Sanırım biraz grip oldum. Bugün gelmeyeceğim."
" Tamam Hyung, ben buradaki işleri hallederim. Bir şey olursa ararsın."
"Tamam, görüşürüz."
"Görüşürüz Hyung."
Anahtarı çevirip evin kapısını açtım. Yavaş adımlarla eve girdim ve odama çıktım. Çantamı yatağın üzerine fırlatıp Namjoon'un kaldığı odaya gittim. Benden önce gelip tüm eşyalarını almıştı. Nerede olduğuna dair hiç bir fikrim yoktu. Aşağıya indiğimde mutfak masasının üstündeki anahtarı gördüm. Benim ona verdiğim yedek anahtardı.
Bir anda terk edilmiş gibi hissetmiştim. Namjoon geleli 1 hafta olmasına rağmen, ona alışmıştım. Şu an ise çok yalnız hissediyorum.
Koltuğa oturdum ve başımı ellerimin arasına aldım. Onu geri dönebilmesi için ikna edebilir miydim? Ama şu an neredeydi ki?
Büyük ihtimalle bir otele gitmiştir. Sonuçta burada kalacak kimsesi yok. Telefon numarasını da almamıştım. Ne yapacağım şimdi? Ondan haber almam gerek.
Telefonumu elime aldım ve instagrama girdim. Belki instagram hesabı vardır.
Aramaya kimnamjoon yazdım ve önüme çıkan hesaplara baktım. Çok bir şey yoktu zaten. Ama hiçbiri de Namjoon'un değildi. Tek tek bütün sosyal medya hesaplarına baktım ama hiçbirinde Namjoon'a ait bir şey yoktu.
Bir insanın nasıl sosyal medya hesabı olmaz ya? Benim her şeyde bir hesabım var. Ek olarak fake hesaplar bile var. Onu eve geri getirmeliyim. Kendimi nasıl affettirebilirim ki?
Aha, bizim büroda onun bilgilerini arattırabilirim. Öncelikle onu bulmam gerekiyor. Gerçi gideli çok olmadı. Nereye gidebilir ki? Bir kafeye gitmiştir.
Anında montumu giyip evden çıktım. En yakın yerlere tek tek bakacağım.
~~~~
Hiçbir yerde yok. Delireceğim. Nereye gitmiş olabilir ki?
Biraz dinlenmek için çocukların kafesine girdim. Bir kahve içerdim hem. Kapıyı açıp içeri girdim ve en yakın masaya oturdum. Jimin geldi ve önüme bir kahve koydu. "Hyung, bugün bunu dene. Taehyung'la özen gösterip yeni bir kahve çeşidi yaptık. Nasıl olmuş bakarsın." dedi heyecanla. Başımı salladım ve "Güzel olacağına eminim." diyerek hafifçe gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
burglar love ¦ namjin
FanficBir hırs uğruna aldığı kararlar, hayatını çok boğucu yollara sürüklerken ister istemez o da kayboluyordu. Kendisinin düzenli zannettiği ama oldukça dağınık olan hayatının içerisinde yolunu bulamaz olmuştu artık. Sırlar üzerindeki koyu perde yok olan...